You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit.com'dan ayrıldığına üzüldüğünüz bir üye oldu mu?

in #dpoll5 years ago

Voted for Evet (Lütfen kullanıcı adını belirtiniz).

Bir üye diye sordum ama kendi listem gerçekten çok kabarık. Keşke gitmeselerdi dediğim çok fazla üye var:
@arafs @misalen @necrosahin @rdvn @fakire1sadaka @omersurer @twn @ealfskillz @ingiltere @osmanbugra @myego13 @punky @oliverbix @pars11 @steinhammer @byn-yesilbag ... ve şu anda isimlerini hatırlayamadığım diğer değerli arkadaşlar... Umarım geri dönersiniz bir gün.

Sort:  

beni unutmuşsun hemen :D

Seni unutmam mümkün mü Yasin. Open source grafik tutorial katkılarıyla özdeşleşmiş çok ayrı bir yerin var bende :))
Şaka bir yana seni gördüğüme çok sevindim @kwonn

bende sizi gördüğüme çok sevindim discord kanalı mevcutmu ziyaret etmek isterim :)

birkaç kanal açıldı ama aktif discord var mı emin değilim. ben yokum çoğunda. eskisi kadar discord kullanmıyorum.
arkadaş ekle damla#4910