You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ortak Soru/Cevap Etkinliği @sorucevap

in #dsound6 years ago

Merhabalar, ben steemit platformunda çok yeniyim. Henüz yeni yeni kavrıyorum sistemleri. Sistemi kavramadan da içerik paylaşmak sitenin ve profilin kalitesini düşüren bir durum benim fikrime göre. Bu yüzden sık sık içerik yayınlamıyorum. Hepimizin temel amacı bu siteden yapılan emek karşılığı bir mebla kazanmak.(tabii ki sadece içerik üretme sevdalılarını tenzih ediyorum) Ancak, siteye kayıt olduğum günden beri aklımdaki temel sorulardan biri, "balina" hesap diye tabir edilen aşırı güçlü hesaplar. Zaten oy gücü o kadar yüksek ki kendisi tek bir karakter bile paylaşıp kendini oylasa fazlasıyla tatmin eden bir para kazanıyor. Evet bu profiller de belirli bir zaman emek ile buraya geldi ancak ben ve benim gibi olan hesaplar için yükselmek ve kaliteli içerik üretme isteğini ödüllendiren bir sistem kalmamış oluyor. Beğenerek takip ettiğim bazı kişiler oldukça kaliteli içerik üretiyor. Farklılık ve özgünlük konusunda iyi, içerik, kalite, kaynak belli ki uğraşmış ama 50 kişi oylamış, 6 dolar oy gelmiş çünkü tanınırlığı az, gerçekten bu balinalar ile aynı kümede hareket edemiyor ya da bir şekilde buluşamıyor. Balina %1'lik oy vermesi bile yapılan işin kalitesini onurlandırır bence. Bu şekilde denge bir nebze olsun sağlanmış olur. En basitinden şu an sizin yaptığınız Soru-Cevap'taki sorunun kapsamı bile bir balina oylamasını hak eder nitelikte. Şahsi görüşüm bu yönde. İlginiz için teşekkürler😊