Sort:  

Çok başarılı abi dijital olmadığı gibi çıkışları güzel olmuş :)

Bu çalışmalarımızı bulabilmek için gece gece eski bozuk laptopumun hardiskini söküp, yenisine bağlamakla uğraştım :D Ama iyi oldu. Güzel bir nostalji oldu benim için :)

Eski harddisk'i çıkarmışken bak bakalım Bitcoin cüzdanı falan var mı eskiden kalan. Ben 2011'de cüzdanlar falan indirmişim onları buldum geçen gün :D

DJ vıgıvıgıııı . Sounds good

oooooo, DJ nekrobaba. hop hop hadi eller havaya

Eyw :) Çok saolun dostlar

Ritim tutmak için güzel olmuş...

Bununla açılışı yapalım dedik :)

önceki yorumuma cevap gelmedi, anlaşılan iyi bir post daha geliyor :)

Hadi bakalım :)))

Şimdi değil. Yeterli bu kadar bugün. Bakalım inşallah beğenilir :)

djnecro :D

Yok farkli klasmandayiz:)

Bu durrrrrrr

Eyw patron

Harika

Tesekkurler. Begenmenize sevindim.

Neler oluyor chefffff :)

Birsey olmuyor. Nostalji yapiyoruz ama orijinallikten beklentiler dakikalar gectikce yikiliyor:)

🤗🤗

:) tesekkurler

Süpersin

Tesekkur ederim.

Çok iyi 👏

Cok saolun :)

👏👏👏