SBD/STEEM/SBD - co i jak? Zamieniam "z głową".

in #dtube6 years ago


Jak zamieniam jedne na drugie "skuteczniej" niż wcześniej.

Jeśli jesteś ekspertem w tych sprawach, jeśli znasz lepsze sposoby, proszę napisz w komentarzach.

UWAGA: Nie traktuj, proszę tego filmu jako porady finansowej ani jak robić to, co ja tu robię.

Zapraszam serdecznie do mojego niesamowitego ;) Steemit na: @abc.love.steemit
i na mój tag: #lovethisday

Pozdrowionka i miłego dzionka :)

Piotr.

PS: komentarz mile widziany, upvote - opcjonalnie (jeśli chcesz mnie nagrodzić za to video), resteem - wybornie :)


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Marna jakość - mogles skorzstac z obs do przechwytywania obrazu byłoby lepiej

Próbowałem, nie działał mi. Może jakiegoś patch nie załadowałem.

Powiedziałeś, co miałeś powiedzieć ,wszystko na temat, vote ode mnie.

Dziękuję :) każdy głosik się liczy a najbardziej komentarze :)