Wywiad: Miliarder Frank Hasenfratz wyjawia sekrety swojego sukcesu - Tajemnica Miliarda Dolarów

in #dtube5 years ago


W tym wideo Frank Hasenfratz mówi co sprawiło, że odniósł tak niewiarygodny sukces w biznesie. Nagrałem na wideo kilka z jego odpowiedzi podczas naszego całodziennego wywiadu w centrali firmy Linamar. Frank jest kanadyjskim miliarderem i legendą w przemyśle motoryzacyjnym. Jako uchodźca z Węgier, który musiał uciekać po powstaniu przeciwko Sowietom, zbudował jednego z najbardziej zyskownych producentów komponentów do samochodów w tym przemyśle.

O tym czego nauczył mnie o przeciwnościach losu tutaj:

Skorzystaj z linków pod wideo, by udostępnić je przyjaciołom i znajomym. Podziękują Ci za to!

Zasubskrybuj ten kanał!
Obserwuj mnie na Steemit: http://steemit.com/@indywidualista
Polub mnie i obserwuj na Facebooku: http://fb.me/indywidualista.pl
Obserwuj mnie na Twitterze: http://twitter.com/indywidualista
Tutaj mój angielski kanał dTube:

Mowa na TEDx "Czego nauczyłem się od najlepszych przedsiębiorców świata":
http://tedxwsb.indywidualista.pl

Mowa na TEDx i 3-godzinna prelekcja na temat
"Jak robić rzeczy niemożliwe":
http://tedx.indywidualista.pl

Tu możesz kupić książkę, którą napisałem z Brianem Tracy:
E-Book: https://www.amazon.de/Ready-Set-Special-Entrepreneurs-Professionals-ebook/dp/B078WZXJDW/
Papierowa: https://www.amazon.de/Ready-Set-Go-Nick-Nanton/dp/0999171402/

Tu możesz dostać darmowy rozdział następnej książki (o miliarderach):
http://TheBillionDollarSecret.com

TRANSKRYPCJA WIDEO

Cześć. Rok / dwa lata temu pojechałem do Ontario, do Kanady, aby porozmawiać z kanadyjskim miliarderem Frankiem Hasenfratzem.

Frank jest założycielem i prezesem Linamar - jednego z największych i najbardziej efektywnych producentów części samochodowych na świecie.

Zatrudnia 20.000 pracowników i posiada 50 fabryk na kilku kontynentach. A po powstaniu na Węgrzech musiał opuścić kraj.

Ponieważ uczestniczył w powstaniu węgierkim jako kombatant, przeciwko rosyjskim okupantom.

I kiedy przybył to Kanady, miał tylko 5 dolarów kanadyjskim z biura dla imigrantów. Przyjechał bez pieniędzy i to było wszystko, z czym zaczynał.

I przez pierwsze miesiące był bezdomny. Spał na ławce na dworcu i wykonywał prace, takie jak mycie samochodów, itd.

Zarabiał jakies 5 dolarów dziennie, a tracił jakieś 50 centów na chleb i mleko.

Miał za to bochenek chleba i litr mleka. W taki sposób się wtedy żywił.

Po jakimś czasie stać go było już na bilet na pociąg do Ontario, gdzie znalazł lepszą pracę i mógł już wynająć mieszkanie., itd...

Zgadnij co potem! Stał się jednym z najbogatszych ludzi w Kanadzie. Stworzył firmę Linamar i stał się miliarderem.

Jak powiedziałem, rok czy dwa lata temu pojechałem do Guelph, Ontario, Kanada, aby przeprowadzić z nim wywiad. Spędziliśmy dzień, rozmawiając o jego sukcesie

O tym, jakie ma podejście do biznesu i do problemów czy wyzwań. O jego spojrzeniu na świat, metodach na sukces i sposobie myślenia.

Spędziliśmy może 5-7 godzin rozmawiając. W ramach tego wywiadu nagrałem też wideo, zadając mu w nim kilka pytań.

Pokażę Wam, co on mi powiedział. Zapraszam Cię do obejrzenia tego krótkiego wideo wywiadu w następnej części tego filmu.

[Muzyka]

Witamy z Guelph. Oto Frank Hasenfratz. Frank jest założycielem Linamar, miliarderem [self-made] oraz liderem w swojej branży.

Frank, pozwól że zadam Ci kilka pytań. Urodziłeś się na Węgrzech. Dzieciństwo spędziłeś w czasach komunizmu. Następnie przyjechałeś do Kanady bez pieniędzy.

Byłeś praktycznie bezdomny przez prawie miesiąc, a teraz jesteś miliarderem. To niesamowite. Zbudowałeś ogromną firmę. Inspirująca historia.

Powiedz, jak to było możliwe. Jak osiągnąłeś tak spektakularny sukces?

Więc.. to oczywiście ludzie, z którymi pracowałem... nie chcę być skromny, ale bez odpowiednich ludzi nie można czegoś takiego dokonać

Najważniejsze było to, aby być jak najbardziej prawdomównym. Nie można jednak zdradzić wszystkich swoich sekretów, bo to mogłoby być szkodliwe.

Tak więc ciężka praca i analizowanie możliwości. Jako przyjezdny w danym kraju widzisz więcej możliwości

I widzisz, co powinieneś sobie odpuścić, a co możesz osiągnąć. Widzisz więcej niż miejscowi, bo oni to wszystko mają na codzień.

Oni nie dostrzegają tych możliwości.

Ok. Ludzie z całego świata nas oglądają. Jeśli miałbyś dać jedną radę młodym przedsiębiorcom z całego świata...

Którzy chcieliby osiągać takie sukcesy jak Ty. Jaką radę byś im udzielił?

Cóż, może nie do końca taki sukces jak mój lub kogokolwiek innego, ponieważ to trudno powiedzieć

Ale najważniejszą rzeczą jest to, aby mierzyć wszystko, co robicie. I jutro musicie to robić jeszcze lepiej, niż dziś.

Musisz być w tym lepszy za dziesięc lat, niż będziesz za 5 lat. Możesz cały czas wszystko mierzyć i ulepszać. Mierz wszystko!

Ja mierzę wszystko!

Świetnie. Teraz mamy 2016 rok. Wyobraź sobie, że masz 20-30 lat i zaczynasz biznes od nowa z całą wiedzą, którą masz teraz, ale bez pieniędzy

Z zerem na koncie. Co zrobiłbyś najpierw?

Cóż, jeśli miałbym zaczynać od nowa, to prawdopodobnie nie zacząłbym wcale, ponieważ wiem, przez co przeszedłem i jakie błedy popełniłem.

Oczywiście, a może zaczął byś robić inny biznes?

Na pewno teraz mamy więcej możliwości lub co najmniej tyle samo możliwości, co 50 lat temu.

Powiedzmy, że masz 20 lat i sporo czasu na naukę i czytanie. Na co przeznaczyłbyś swój czas? Co byłoby tego warte?

Prawdopodobnie nowe technologie. Technologie, z którymi pracujemy, ulepszają się każdego dnia. Tak więc prawdopodobnie nowe technologie

Właśnie w tym kierunku bym poszedł.

Okay. Dzięki za świetną poradę!

Oczywiście, Frank powiedział mi dużo wiecej o tajemnicy jego sukcesu. Znajdziesz je w mojej nadchodzącej książce Tajemnica Miliarda Dolarów.

Jeśli podobało Ci się to wideo, daj mi łapkę w górę. Jeśli nie, oczywiście w dół. Zasubskrybuj, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Zapraszam do komentowania.

Czego chciałbyś dowiedzieć się od miliarderów? Jakie pytanie zadałbyś Frankowi, jeśli miałbyś okazję go spotkać?

Podziel się tym w komentarzach. Pokaż ten film bliskim i znajomym. Pewnego dnia podziękują Ci za to.

Mówię tu dużo o miliarderach, najlepszych przedsiębiorcach naszych czasów. Przedstawiam ich sposób myślenia oraz działania.

Więc jeśli podobało Ci się to wideo, to z pewnością polubisz moje inne filmy. Zapraszam do ich oglądania. To tyle na dzisiaj. Życzę Ci fantastycznego dnia.

Zróbmy dziś coś niezwykłego.


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Hi! I am a robot. I just upvoted you! I found similar content that readers might be interested in:
https://indywidualista.pl/2019/04/26/wywiad-miliarder-frank-hasenfratz-wyjawia-sekrety-swojego-sukcesu-tajemnica-miliarda-dolarow-wideo/

Mierz wszystko, by móc usprawniać. Świetne choć wymaga ogromnej dyscypliny ;)