Poświęć Się Totalnie - MILIARDER Manny Stul, Światowy Przedsiębiorca Roku 2016 w wywiadzie

in #dtube5 years ago


Tu dostaniesz "The Billion Dollar Secret": http://TheBillionDollarSecret.com
Rozmawiam w Londynie na premierze mojej książki z australijskim miliarderem Manny Stul, który w 2016 został Światowym Przedsiębiorcą Roku. Manny jest CEO Moose Toys, jednego z Top5 największych producentów zabawek na świecie.
Manny opowiada dlaczego wziął udział w tym projekcie książkowym i wyjawia trzy zasady jakie potrzebne są do wygrywania w życiu i w biznesie, a które zgłębisz czytając "The Billion Dollar Secret".

Manny Stul na globalnej liście miliarderów Forbes'a:
https://www.forbes.com/profile/manny-stul/#5577924d1bf0

Skorzystaj z linków pod wideo, by udostępnić je przyjaciołom i znajomym. Podziękują Ci za to!

Zasubskrybuj ten kanał!
Obserwuj mnie na Steemit: http://steemit.com/@indywidualista
Polub mnie i obserwuj na Facebooku: http://fb.me/indywidualista.pl
Obserwuj mnie na Twitterze: http://twitter.com/indywidualista
Tutaj mój angielski kanał dTube:

Mowa na TEDx "Czego nauczyłem się od najlepszych przedsiębiorców świata":
http://tedxwsb.indywidualista.pl

Mowa na TEDx i 3-godzinna prelekcja na temat
"Jak robić rzeczy niemożliwe":
http://tedx.indywidualista.pl

Tu możesz kupić książkę, którą napisałem z Brianem Tracy:
E-Book: https://www.amazon.de/Ready-Set-Special-Entrepreneurs-Professionals-ebook/dp/B078WZXJDW/
Papierowa: https://www.amazon.de/Ready-Set-Go-Nick-Nanton/dp/0999171402/

Tu możesz dostać darmowy rozdział następnej książki (o miliarderach):
http://TheBillionDollarSecret.com

TRANSKRYPCJA WIDEO

Witam Was dziś z Londynu, z imprezy premierowej książki Tajemnica Miliarda Dolarów.

Jest ze mną dziś wyjątkowy gość, Manny Stul z Moose Toys.

Przyjechał on do nas do Londynu z Australii. Przemierzył połowę globu, aby wziąć udział w tym święcie przedsiębiorczości.

Manny jest przedsiębiorcą, który osiągnął niezwykłe sukcesy. Jest nie tylko miliarderem [self-made], ale również Światowym Przedsiębiorcą Roku 2016.

Świetnie podsumowanie. Ok, czyli możemy na tym zakończyć?

Nie, jeszcze nie skończyliśmy!

[Muzyka]

Manny, chciałbym dowiedzieć się, co było Twoją główną motywacją do uczestnictwa w evencie Światowy Przedsiębiorca Roku?

Chciałeś po prostu wygrać? To była Twoja główna motywacja?

Nie. Ale jak tylko w to wszedłem, to chciałem wygrać. Tak na prawdę przez kilka lat odmawiałem uczestnictwa w tym wydarzeniu.

Ale zostałem namówiony przez pewnego człowieka z EY'a [...]. Nie przyjąłby "Nie" jako odpowiedzi. Dlatego zdecydowałem się wziąć w tym udział.

Mogę Cię zapewnić, że byłem bardzo niechętny.

Ok. Z drugiej strony, jak było w przypadku tego projektu książkowego? Czy też byłeś niechętny? Co skłoniło Cię do wzięcia w nim udziału?

Cóż, jesteś tak dobrym sprzedawcą i tak miłym facetem... Jak mógłbym odmówić?

Ok. Ale powiedz mi... jesteś mistrzem tenisa, squasha... byłeś też mistrzem piłki nożnej?

Soccera... U nas mówimy piłka nożna (ang. football).

W jakich jeszcze innych dyscyplinach jesteś mistrzem?

Na pewno nie w robieniu wywiadów. Kiedyś byłem w tym dobry, ale już nie teraz. Byłem po prostu dobry w sporcie.

Ok. Powiedz mi, co ekscytującego jest w zwyciężaniu? Co chciałbyś przekazać ludziom na całym świecie?

Jakie byłyby, powiedzmy, 3 zasady, którymi ludzie powinni kierować się w życiu, aby wygrywać?

Musicie być zdeterminowani, musicie mieć w sobie ogień. Jeśli nie macie w sobie tej głębokiej pasji, to nigdy nie będziecie mistrzami. To niemożliwe.

Pracujcie ciężko, uczcie się i bądźcie całkowicie zaangażowani. Myślę, że totalne zaangażowanie jest prawdopodobnie najważniejsze ze wszystkich tych rzeczy.

Ok. W mojej książce piszę o 3 poziomach sukcesu. O ludziach dryfujących, o milionerach i o miliarderach.

I odkryłem, że milionerzy i miliarderzy zazwyczaj kierują się innymi motywacjami.

I wiem, że jedną z Twoich motywacji jest zwyciężanie, bycie konkurencyjnym, konkurowanie z innymi po to, by wygrać w grze biznesowej, może w grze życiowej

Jakie są Twoje inne motywacje, które kierują Tobą w Twoich przedsięwzięciach? Które pozwalają Ci osiągać tak wiele w biznesie?

Moją podstawową motywacją, kiedy zaczynałem ze swoją pierwszą firmą, nie tą którą mam teraz, ale z firmą prezentową którą wystartowałem dawno temu

Była chęć zaspokojenia mojego ego, dokonania czegoś prestiżowego i osiągnięcia światowego sukcesu biznesowego. Pieniądze nie były główną motywacją.

Pieniądze były oczywiście dodatkową korzyścią. I myślę, że większość ludzi ocenia innych przez pryzmat pieniędzy, traktuje je jako swego rodzaju barometr.

Ale moją główną motywacją było stworzenie czegoś swojego. Wybrałem biznes, więc chciałem być w tym bardzo, bardzo dobry.

Ok. Podziwiam w Tobie Twoją szczerość wobec samego siebie.

Ponieważ większość milionerów, kiedy osiąga ustalone przez siebie cele i zdobywa bogactwo,

Traci motywację do swoich biznesów, ale dalej je prowadzą, ponieważ zapewniają im utrzymanie.

Więc po prostu kontunuują i idą na łatwiznę.

Ale Ty zdałeś sobie sprawę, że to już nie sprawiało Ci frajdy. Osiągnąłeś to, co chciałeś, sprzedałeś swoją firmę, następnie wyznaczyłeś sobie nowe cele.

Chciałbym dowiedzieć się, dlaczego powróciłeś do biznesu? Czego nauczyłeś się w tamtym czasie po sprzedaniu swojej pierwszej firmy?

By później wejść na poziom lub nawet kilka poziomów wyżej?

Cóż, z tego punktu widzenia wpadłbym do Twojej kategorii milionerów, ponieważ kiedy sprzedałem swoją pierwszą firmę, miałem wszystko.

I nie chodzi tu o pieniądze. Pieniądze były oczywiście ważne, ale w pierwszym biznesie osiągnąłem wszystko to, co chciałem osiągnąć.

I już po prostu nie chciałem być w tym biznesie. Kiedy sprzedałem tę firmę, to nie miałem zamiaru już nigdy więcej pracować.

Oczywiście rozwijałem wiele projektów. Byłem bardzo, bardzo zajęty.

Tak. Własnie to miałem na myśli, mówiąc o szczerości.

Byłem bardzo zajęty - farmy organiczne, duchowość. Pojechałem do Indii. Cokolwiek robiłem, dawałem z siebie wszystko.

Ale nie miałem zamiaru nigdy więcej pracować.

Gdy zainwestowałem w tę firmę z kilkoma innymi osobami i sprawy potoczyły się źle... Nie będę wracał do tej historii.

To skończyło się na tym, że wykupiłem ich udziały. Pochodzę z Perth. Przeprowadziłem się z Perth do Melbourne, aby ratować tę firmę.

Jak tylko znów byłem w biznesie, to wszystko powróciło - chęć zwyciężania, zdobywania..

Jak tylko zacząłem to robić i działać na skalę światową, to była to już zupełnie inna rozgrywka.

Kochałem każdą minutę tego. Było wiele problemów, ale pomijając je, to była to fantastyczna podróż.

I z pewnością potwórzyłbym to jeszcze raz.

Ok, świetnie. Uczenie się od Ciebie jest bardzo inspirujące. Tak wiele Twojej mądrości znajduje się w książce Tajemnica Miliarda Dolarów.

Czytasz wiele książek. Co według Ciebie odróżnia tę książkę od innych?

Czymś wybitnym jest to, że wszyscy miliarderzy w tej książce doszli od zera do miliardów.

I musi być wspólny mianownik dla wszystkich miliarderów [self-made]

Istnieje ogromna różnica między odziedziczeniem bogactwa, a budowaniem i tworzeniem czegoś od zera.

Tak więc ta książka bogata jest w mnóstwo informacji, które są bardzo, bardzo przydatne dla ludzi, którzy aspirują do tego samego.

Do zostania świetnymi przedsiębiorcami.

Jest wielka różnica między dobrym przedsiębiorcą, a świetnym przedsiębiorcą.

I myślę, że ta książka pokazuje wspólny mianownik dla bycia świetnym przedsiębiorcą.

Ok. Dziękuję, że jesteś tu dzisiaj z nami. To ogromny zaszczyt móc gościć Cię tutaj.

Życzę Ci wielu sukcesów w Twoich przedsięwzięciach i być może zostania numerem jeden w branży zabawek, jeśli do tego aspirujesz.

Mam taką nadzieję. Ale nie nazwałbym tego aspirowaniem. To bardziej jak grosz do grosza, a będzie kokosza.

Będziemy dalej robić to, co robimy. Będziemy tworzyć nowe marki, wdrażać nowe pomysły, zatrudniać świetnych ludzi, zmieniać sposób działania.

I jeśli konsekwencją tego będzie to, że zostaniemy numerem jeden, to świetnie. Ale nie jest to cel sam w sobie.

Ok, pięknie.

Dziękuję Ci, Manny, za ten świetny wywiad i za Twoją mądrość.

Jak powiedziałem, życzę Ci wielu sukcesów.

Dziękuję za zaproszenie mnie do książki. Czuje się troche dziwnie, troche tu nie pasuję w porównaniu z pozostałymi osobami

Ale jestem bardzo wdzięczny, że mnie uwzględniłeś.

Ok. To tyle na dziś z Londynu. Życzę Ci fantastycznego dnia. Zróbmy dziś coś niezwykłego.

Whohoooo!

[Muzyka]


▶️ DTube
▶️ IPFS