6 prognoz: Kryptowaluty w roku 2019

in #dtube5 years ago


Jak co roku bawię się dziś we wróżkę :) Duża część moich prognoz z początku 2018 się ziściła. Dziś wychylam się ponownie z okna i rzucam odważnie w eter SZEŚĆ nieintuicyjnych rzeczy jakie mogą się wydarzyć w świecie krypto w roku 2019. Pobawmy się wspólnie i zobaczmy co się sprawdzi. Zapraszam do komentarzy. Co Twoim zdaniem może się wydarzyć w roku 2019 w branży krypto?

Tutaj moje prognozy sprzed roku:

Skorzystaj z linków pod wideo, by udostępnić je przyjaciołom i znajomym. Podziękują Ci za to!

Zasubskrybuj ten kanał!
Obserwuj mnie na Steemit: http://steemit.com/@indywidualista
Polub mnie i obserwuj na Facebooku: http://fb.me/indywidualista.pl
Obserwuj mnie na Twitterze: http://twitter.com/indywidualista
Tutaj mój angielski kanał dTube:

Mowa na TEDx "Czego nauczyłem się od najlepszych przedsiębiorców świata":
http://tedxwsb.indywidualista.pl

Mowa na TEDx i 3-godzinna prelekcja na temat
"Jak robić rzeczy niemożliwe":
http://tedx.indywidualista.pl

Tu możesz kupić książkę, którą napisałem z Brianem Tracy:
E-Book: https://www.amazon.de/Ready-Set-Special-Entrepreneurs-Professionals-ebook/dp/B078WZXJDW/
Papierowa: https://www.amazon.de/Ready-Set-Go-Nick-Nanton/dp/0999171402/

Tu możesz dostać darmowy rozdział następnej książki (o miliarderach):
http://TheBillionDollarSecret.com

TRANSKRYPCJA WIDEO

Witam Cię dziś ze Sztutgartu. Dziś porozmawiamy o moich prognozach na 2019. Zapraszam Cię do drugiej części.

[Music]

Moje prognozy na rok 2019, jeśli chodzi o kryptowaluty. Jeśli chodzi zasadniczo o ekonomię w tym roku.

Zacznijmy może od tego, że rok temu, 1 stycznia opublikowałem moje prognozy na 2018 rok i powiedziałem tam 5 zgadywanek.

Powiedziałem, że byłbym szczęśliwy, jeśli 2-3 by się spełniły. Oczywiście nikt nie zna przyszłości, ale pobawmy się w to.

Oczywiście to nie jest żadna porada inwestycyjna. Ja nie jestem Twoim doradcą finansowym.

Pierwszą rzeczą, którą powiedziałem... wtedy mieliśmy lekkie tąpnięcie na końcu roku. Nie wiadomo było, czy to jest tąpnięcie, czy początek bessy.

Ja powiedziałem, że jeśli nawet to nie jest bessa, to będziemy mieli bessę w tym roku i ta bessa będzie trwała kilka miesięcy. Może rok, a może nawet dwa.

I jak się okazało, rzeczywiście od ponad roku mamy już bessę w krypto. Czyli moja pierwsza przepowiednia się sprawdziła.

Inną przepowiednią było to, że w ciągu tego roku zobaczymy ceny Bitcoinca poniżej 10,000 $, a także powyżej 100,000 $.

Widzieliśmy ceny poniżej 10,000. Dziś mamy nawet poniżej 4,000. Pamiętam, że w tamtym czasie... 1 stycznia to było opublikowane.

I Bitcoin był chyba po 16,000$ i ludzie mówili, że "Jakby był znowu po 10,000, to bym nakupił ile wlezie".

No teraz już spadł poniżej 4,000 i ci sami ludzie raczej nie kupują Bitcoina, tylko mówią, że Bitcoin się skończył.

Więc to takie trochę ambiwalentne. Ale z drugiej strony powiedziałem, że Bitcoin będzie kosztował powyżej 100,000$ w tym roku... w roku 2018.

Niestety nie doczekaliśmy się tego, co nie oznacza, że Bitcoin kiedyś tyle nie może kosztować. To była moja pierwsza przepowiednia.

Poza tym powiedziałem, że w ciągu roku 2018 zobaczymy, że najbogatszym człowiekiem świata zostanie ktoś, kto dorobił się tych pieniędzy w krypto.

I rzeczywiście niedługo później tak się stało, że Chris Larsen, który dorobił się na Ripple, został przez krótki czas najbogatszym człowiekiem świata.

Później to się, jak wiecie, zmieniło. Ale przez krótki czas rzeczywiście Chris Larsen został najbogatszym człowiekiem świata.

Ja myślałem, że zostanie nim Satoshi Nakamoto - twórca Bitcoina, który jeśli żyje, to posiada ponad milion Bitcoinów.

Natomiast okazało się, że został nim przez krótki czas ktoś inny. Zobaczymy, jak to będzie w dłuższym okresie czasu

Następną moją prognozą było, że Bitcoin wejdzie do mainstreamu i zdefiniowałem to w ten sposób, że Amazon i Ebay zaczną akceptować krypto, tudzież Bitcoina.

Nie pamiętam już, co dokładnie tam powiedziałem. Ale jak wiecie, ani Amazon, ani Ebay nie zaczęli go akceptować, więc ta prognoza się nie spełniła.

Ale rzekomo w kodzie Ebaya są jakieś wycinki, które świadcza o tym, że Ebay przygotowuje się do akceptowania kryptowalut.

Następną taką predykcją było, że jeśli lightning network nie zostanie wprowdzony (w pierwszej połowie roku - chyba powiedziałem)

To inna waluta przejmie pałeczkę Bitcoina w sensie takim, że będzie miała wyższą kapitalizację na Coinmarketcap.

Ale jak wiecie, lightning network został wprowadzony, więc ta prognoza nie mogła się sprawdzić... tzn. sprawdziła się w tym sensie

Że ja powiedziałem, że "Jeśli nie zostanie wprowadzony". A został wprowadzony. Dobra! I teraz ostatnia prognoza, jaką miałem.

To było to, że banki centralne zaczną tworzyć rezerwy także w Bitcoinie, bo do tej pory tworzą, jak wiecie w dolarze, w euro, niekiedy też w funcie brytyjskim

I w szwajcarskim franku, ale też zaczną tworzyć te właśnie rezerwy w Bitcoinie. Do tej pory żaden bank centralny się do tego nie przyznał, ale ja myślę,

Że niektóre banki już tak robią. O tym być może dowiemy się w następnych latach. To się okaże. Myślę, że banki centralne państw jak Iran, Wenezuela, Korea Płn

Być może robią już rezerwy w Bitcoinie. Dobrze! A teraz przejdźmy do prognoz na 2019.

Tak jak mówię, to nie są żadne porady inwestycyjne. Ja nie jestem Twoim doradcą finansowym i proszę nie zarzucać mi na koniec roku,

Że coś z tego się nie spełniło. Ja po prostu mówię tutaj... być może niektóre z tych rzeczy są bardzo nieintuicyjne

O czymś, o czym nikt nie myśli. Jakby wychylam się daleko z okna, ale może coś z tego się spełni i byłoby fajnie po prostu pobawić się.

Pofantazjować - zobaczyć, co mogłoby się w tym roku wydarzyc i co może się spełnić. W tym roku będę miał 6 prognoz.

Pierwszą taką rzeczą jest światowy kryzys finansowy. Moim zdaniem dojdzie do światowego kryzysu finansowego w tym roku i to będzie kryzys globalny.

Być może on będzie też powiązany z dużą inflacją głównych walut, takich jak dolar... być może nawet euro.

Ale niekoniecznie to będzie już hiperinflacja. Natomiast być może to będzie kryzys finansowy spowodowany wysokimi stopami procentowymi

I wysoką inflacją na tych głównych walutach. Czyli to jest moja pierwsza predykcja.

Druga predykcja co do bessy na kryptowalutach. Jak długo będzie trwała ta bessa?

Ja myślę, że dużą rolę odgrywa przepołowienie Bitcoina, tzw. halvening.

Przepołowienie produkcji Bitoina, która będzie w 2020 i jakby w przygotowaniu na to przepołowienie zobaczymy pierwsze wzrosty.

Czyli to na pewno będzie w pierwszej połowie 2020 roku. Być może te wzrosty zaczną się już z końcem 2019. Może właśnie listopad, grudzień

Zobaczymy już takie znaczne wzrosty. Oczywiście w międzyczasie będą jakieś hopki - raz w dół, raz do góry.

Ale z pewnością będziemy widzieli coś takiego, jak wzrosty w oczekiwaniu tego halveningu. Po halveningu będzie lekki spadek.

I później będzie już prawdziwy bull market na Bitcoinie. Natomiast czy te wzrosty już zaczną się w 2019 roku? Trudno powiedzieć.

Tak jak mówię - byc może pod koniec. Więc ja tak to widzę. Takie są mniej więcej moje prognozy. Będzie oczywiście bardzo dużo ofiar wśród kryptowalut.

Wśród projektów kryptowalutowych związanych z bessą na kryptowalutach i ja przepowiadam, że przynajmniej 3 projekty wypadną z pierwszej 10.

Czy one przestaną istnieć? Niekoniecznie. Ale na pewno z pierwszej 10 wypadną 3. A z pierwszej 100 wypadnie 40 z tych, które obecnie są w pierwszej 100.

Na końcu roku zobaczymy, czy tak się stało. Także jestem tego badzo ciekaw. To była moja trzecia predykcja.

Teraz czwarta predykcja co do kryptowalut. Zobaczymy pierwsze, tzw. STOs, czyli Security Token Offerings.

Czyli emisję akcji tradycyjnych firm, ale nie na tradycyjnej giełdzie, tylko w formie tokenów. To jest moja predykcja, że zobaczymy w tym roku właśnie STOs

W wysokości 100 milionów dolarów, a w przyszłym roku będą to być może już... w 2020, być może pod koniec 2020 być może będą to nawet STOs

Wielkości miliardów dolarów. To oczywiście będzie zależne, czy już w 2019 będą jakieś wzrosty na krypto,

Bo oczywiście żadna firmie nie będzie robiła sobie STO podczas bear market, czyli podczas bessy. Oni poczekają, aż zacznie się hossa

Albo przynajmniej takie wzrosty cen w przygotowaniu halveningu. I wtedy takie coś ma sens. I zobaczymy, czy to się stanie.

Następną rzeczą, tj. 5 predykcja. Zobaczymy wielkie firmy, jak Facebook, Amazon, może Microsoft... któreś z tych firm... może Google

Wypuszczą swoje tokeny albo swoje coiny. Moim zdaniem Facebook ma tutaj największe szanse, ale zobaczymy.

Może inne firmy z tych właśnie behemotów... z tych gigantów technologii będą próbowały grać na rynku krypto.

I ostatnia predykcja. Powtórzę tu predykcję z zeszłego roku. Jesli to się nie stało w zeszłym, to myślę, że to się stanie w 2019.

Myślę, że zobaczymy właśnie parę banków centralnych, które przyzna się do tego, że robią rezerwy w krypto.

Czy to będą takie kraje jak Iran, Korea Płn, Wenezuela.... ale może to też będą jakieś mniejsze kraje, powiedzmy z takich należących do zachodniego świata

Czy powiedzmy jakieś niezależne kraje, nienależące do żadnego z bloków politycznych, czy militarnych, itd. Zobaczymy, czy to się stanie.

Myślę, że to może się stać już w 2019 roku.

No! To tyle na dziś ze Sztutgartu. Przypominam o konkursie na 1 Bitcoina, który będzie rozstrzygnięty 1 lutego 2019 roku

Udostępnij to wideo, udzielaj się w promocji tego kanału, w naszej społeczności. Wśród najbardziej aktywnych ludzi podzielę 1 Bitcoina

Albo to będzie 1 osoba, albo kilka osób. Jeśli liczba subskrybentów na tym kanale będzie wyższa od ceny Bitcoina w złotówkach, sprawdzanej na Bitcoin.pl

1 lutego 2019 roku. Obecnie tak jest więc jeśli koniec konkursu były dzisiaj, to ta nagroda zostałaby wypłacona, więc opłaca się brać udział w tym konkursie

Zapraszam Cię serdecznie do niego. Zapraszam do komentarzy, jakie są Twoje prognozy na 2019 rok? Co może się stać w światowej ekonomii?

Co może się stać na rynku krypto? Zapraszam Cię do podzielenia się swoją opinią, perspektywą, doświadczeniem i swoją wizją.

Jeśli to wideo Ci się podobało, oczywiście łapka w górę. Jeśli nie, to łapka w dół. Zasubskrybuj, jeśli tego nie zrobiłeś.

Podziel się tym wideo ze znajomymi, z bliskimi. Kiedyś Ci za to podziękują. Ja tutaj mówię dużo o kryptowalutach, o ekonomii, o pieniądzu, o miliarderach

O tym, jak myślą i działają najlepsi przedsiębiorcy na świecie. Także jeśli to wideo Ci się podobało, to z pewnością spodobają Ci się moje inne filmy.

Zapraszam Cię do ich oglądania. Życzę Ci dziś fantastycznego dnia. Dokonajmy dziś czegoś niezwykłego!


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Thank you so much for sharing this amazing post with us!

Have you heard about Partiko? It’s a really convenient mobile app for Steem! With Partiko, you can easily see what’s going on in the Steem community, make posts and comments (no beneficiary cut forever!), and always stayed connected with your followers via push notification!

Partiko also rewards you with Partiko Points (3000 Partiko Point bonus when you first use it!), and Partiko Points can be converted into Steem tokens. You can earn Partiko Points easily by making posts and comments using Partiko.

We also noticed that your Steem Power is low. We will be very happy to delegate 15 Steem Power to you once you have made a post using Partiko! With more Steem Power, you can make more posts and comments, and earn more rewards!

If that all sounds interesting, you can:

Thank you so much for reading this message!