KÜFÜRLER

in #edebiyat5 years ago

Uzun bir yolculuk düşünüyorum. Kucağımda yavrucağım, sırtımda yağmur damlaları, kulağımda gök gürültüsü; gözlerim ve ayaklarım ıslak, bacaklarım titrek. Benliğimle binlerce sen söyleşip duruyorsunuz. Hislerim sadece dinliyor sessiz ve durgun.

Rüzgarın esişi kulaklarımı tırmalarcasına ötüyor. Damlaların patır patır düştüğü toprak, ıslanmak istemiyormuş gibi tüm yağmuru gökyüzüne tükürüyor. Bir savaşın ortasındayım sanki gökle yer arasında.

Beni ve yavrumu başından defedişini hatırladıkça hıçkırıklar diziliyor boğazıma. Boğulurcasına öksürürken gökler eşlik ediyor bana ve ben:

"Ağlama yavrum, ağlama." diyebiliyorum sadece.


Baby Jesus

Sort:  

Jesus'un görselini kullanman kanımca kötü olmuş. Çok ayrı hikaye dinler ve insanlar konusunda jesus. Genel anlamiyla çok beğendim ama başlığı uyuşturmadim içerikle. Sevgiler saygilar

Posted using Partiko Android


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır. @c-squared hesabı topluluk witness'ı olarak faaliyet göstermektedir. Projemizi desteklemek isterseniz bize buradan witness oyunuzu verebilirsiniz.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Congratulations @edebiyat! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 1000 as payout for your posts. Your next target is to reach a total payout of 2000

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!