Komedi #1 ANILAR

in #en-us7 years ago (edited)

Herkese merhabalar geçenler de bir iş için alış
veriş merkezine gitmiştim.soymak için 😀
Yooo şaka yapıyorum.
Neyse asıl konumuza dönelim girdim abi içeri
Orda xr gibi bir makine var tam adını bilmiyorum
Neyse ordan geçicem abi geçtim öttü abartmıyorum
Herkez elinde ne varsa bana doğru çevirdi aklıma kötü kötü şeyler gelmedi değil birden öyle görünce mağazada adamın elinde uzun sopa olsa kim bilir Tövbe tövbe yani tırsmadım değil onu Bırak ben kaçkere geçtiğimi hatırlamıyorum xrden
Tam adını bilmiyorum oradan en son kaçıncı geçtiğimi bilmiyorum abartmıyorum size söyleyeyim 14 kere geçtim oradaki kadın bana dedi ki beyefendi dedi altınızda altınızda bir şeyler var dedi. Altımda s.k mi var?Terlik var dedim benim hani terlik en fazla terlik olur altınızda altını dedim en sonunda döndüm dedim ablacığım benimle Beni mi deniyorsun kamera şakası mı yapıyorsun Kamera ne tarafta abla Hani beni deniyorsan ben açayım göstereyim Her yerimi gideyim veya dedim abla dedim hani donumu mu göstereyim?
Onumu görmek istiyorsun. dedim abla baktı böyle Güldü öyle dedim Ne gülüyorsun yani garip değişik umarım böyle şeyler Bir daha olmaz kıssadan hisse yaptık bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle yani kötü bir anı değildi komikti öyle ya o anı yaşadım anlatabilmişimdir umarım
Şimdilik benden bu kadar görüşmek dileğiyle bye

İşte o terlikler: image

abi komik yaaa bu nedir yaaa😀😀😀😀😀😁😁😁😂