ကြ်န္္္ပ္၏အေျကာင္းႏွင့္onlineေငြရွာအေျကာင္း

in #en6 years ago

ကြ်န္ေတာ့နာမည္ေသာ္ေကာင္းထူး@ငယ္ေလးပါ။အသက္၂၅ႏွစ္ရွိပါျပီ။က်ေနာ္တို႔မိသားစုဝင္ငါးေယာက္ရွိပါတယ္က်ေနာ္ငယ္ဆံုးပါ။ကြ်န္ေတာ့ဇာတိကျမိတ္ျမို႕ပါအခုေတာ့စီးပြားေရးမေျပလည္ေတာ့ထိုင္းမွာေနပါတယ္။ကြ်န္ေတာ္ေက်ာင္းကိုတစ္ဆယ္တန္းေအာင္ျပီးတာႏွင့္ထိုင္းကိုလာျပီးအလုပ္လုပ္ခဲ႔ပါတယ္။အခုထိဆိုဆယ္ႏွစ္နီးပါးရွိေနပါျပီ။ကြ်န္ေတာ္ဝါသနာကေတာ့ေဘာလံုးအားကစားပါ။Onlineမွာေငြရွာနည္းလုပ္ငန္းကိုလဲအရမ္းသ်ဘာက်ပါတယ္။ကြ်န္ေတာ္ေလ့လာေနတာတစ္ႏွစ္ေက်ာ္သြားပါျပီ။တခ်ို႔ဆိုဒ္ေတြမွာဆိုရင္းႏွီးထားပါတယ္အခုထိလဲေလ့လာေနဆဲပါ။တတ္ႏိုင္သေလာက္လဲရင္းႏွီးေနပါတယ္။တခ်ို႔က်ေတာ့onlineမွာေငြရွာတာကိုအလိမ္လို႔ထင္ျကပါတယ္။အလိမ္လို႔လဲေျပာလို႔ရပါတယ္အမွန္အကန္လို႔လဲေျပာလို႔ရပါတယ္။ကြ်န္ေနာ့ရင္ထဲမွာေတာ့အမွန္အကန္ေပါ့။ဘာေျကာင့္လဲဆိုေတာ့အမွန္အကန္ရေနလို႔ပါ။ကဲဒီေလာက္ပါပဲ႔ဗ် image image

Sort:  

@thawkaung, I gave you an upvote on your first post! Please give me a follow and I will give you a follow in return!

Please also take a moment to read this post regarding bad behavior on Steemit.