You are viewing a single comment's thread from:

RE: Łaska algorytmów na pstrym koniu jeździ

in #engrave2 months ago

Fajny artykuł!

Nie jestem specjalistą SEO, ale słyszałem co nieco na szkoleniach 😀
Tyle jest tych czynników, które wpływają na pozycjonowanie, że głowa mała... Z ciekawszych, Google chyba bardzo lubi cykliczność, jak coś nowego się pojawia raz/dwa razy w tygodniu, chyba nawet ma znaczenia że o tej samej porze i że tego samego dnia, uczy się i przychodzi zaindeksować nową treść właśnie w okolicy tej cykliczności jaka występuje, jak przyjdzie i nowa treść jest to plusujesz 😎

Ja osobiście się spotykam ze spadkami, ale teraz są nowe mechanizmy od google, ktoś czyta Twoją treść ale Cię nie odwiedza... 🙂

Wpisałem słowo "krypto" i od razu odpowiedzi z szybkim podglądem pojawia się wiele na telefonie, uzyskuje się info bez wchodzenia na stronę.

IMG_06995C81C0DE-1ds.jpeg

Sort:  

Czyli może być tak, że przepaść pomiędzy liczbą wyświetleń a liczbą kliknięć będzie coraz głębsza.

Blog to nie stona firmy z usługami czy produktami, więc nie mam parcia na kombinowanie z SEO. Teoretycznie publikuję sporo treści o wysokiej zgodności z poradniczkiem Google dla twórców, więc myślę, że w długofalowej perspektywie powinno być dobrze. A jakie modyfikacje czekają nas w 2024 to się okaże. Google jest poniekąd niewolnikiem swoich użytkowników - jeżeli modyfikacje spowodują dostarczanie lichych treści, to użytkownicy zaczną rozglądać się za inną wyszukiwarką.
Ostatnio mój syn okazał zdziwienie i trochę niezadowolenie - wyszukiwał sobie pewne treści z fizyki i dostawał odpowiedzi, które sam identyfikował jako nieprawidłowe albo mocno niepełne. Więc cóż Google - musicie się trochę bardziej postarać. :)