You are viewing a single comment's thread from:

RE: Drzewa w moim ogrodzie (4) - Nieśplik japoński.

in #engrave3 years ago

Ja w innej sprawie. Coś tu się na Hivie kitłąsi. Twój tekst pojawił się również na moim profilu. Przed 3 miesiącami wskoczył mi tu tekst bezkresu. Nie żebym miał coś przeciw ale dobrze byłoby gdyby "dyrekcja" o tym wiedziała.

Sort:  

Tak, pojawił się bo zrobiłeś reblog mojego wpisu, takie dostałam powiadomienie.

image.png

To jest ten guzik, jeśli reblogujesz wpis jest na czerwono a wpis zostaje dodany do Twojego bloga.

image.png

Rozumiem, trzeba bardzo uważać przy nawigacji myszką. Zamiast na komentarz wdepnąłem na reblog. Dzięki za podpowiedź, będę uważał na tę minę. Chociaż to wcale nie głupi pomysł ten reblog, co cenniejsze teksty można sobie archiwować. Dziękuję i życzę miłego dnia.

Dokładnie, reblog jest przydatny, zarówno do archiwizacji jak i do wsparcia ciekawych treści innych autorów (zwiększenie zasięgu posta).
Miłego dnia :)