Sort:  

Tagi chyba też edytowałeś dopiero po publikacji? To jest problem w samym engrave czy zapomniałeś je dodać?

Posted using Partiko Android

Zapomniałem je dodać, a jest domyślnie dodany pierwszy engrave (można edytować-usunąć lub np przesunąć niżej). Tak więc łatwo zapomnieć o tagach, a interfejs nie krzyczy o braku tagach, ale to głównie moja wina ;)

Ja tylko tak z ciekawości, bo jak czytałem post, to był tylko tag engrave, a później zobaczyłem, że dodałeś 😉

Posted using Partiko Android

To raczej nie jest problem engrave ;) Tzn ja się z nim nie spotkałam, ani w starej ani w nowej wersji.

Dzięki za świetną recenzję! Pozwolę sobie odnieść się do kilku uwag :)

Nie znam polityki imgur'a, więc ciężko mi powiedzieć ile dane zdjęcie będzie hostowane, każdy z nas nie raz przerabiał forum, na którym odpowiedź była pod linkiem do zdjęcia, gdzie już hosting usunął zdjęcie.

Hosting zdjęć jest zawsze problemem, szczególnie w kontekście długoterminowym. Postawiłem na imgur, bo mam od długiego czasu najlepsze doświadczenia. Ludzie często wrzucają zdjęcia na ten hosting od Steemit, myśląc, że tam będą wieczne - nie będą. Te zdjęcia są trzymane na zwykłym hostingu i firma pewnie dojdzie do momentu, w którym będzie je usuwać, gdyż koszt utrzymania będzie zbyt duży. Tutaj niestety po prostu trzeba komuś zaufać, ja zaufałem Imgurowi. Jednym z rozwiązań jest IPFS, ale dostęp do takich plików jest wolny i niewygodny w kontekście blogowania.

Kolejnym problemem był i po części pozostał, brak wyborów opcji z wypłatą. Jest możliwość zrezygnowania z wypłaty, ale nie ma wyboru, czy chcemy całość w SP, czy chcemy pół na pół. Większość osób z tego nie korzysta, ale ja lubię mieć wybór. Brakuje również możliwości dodawania beneficiaries, co przy możliwości współtworzenia blogów przez wielu autorów, myślę, że jest wielkim niedopatrzeniem, bo nie ma możliwości składania się autorów np na wspólne konto blogowe lub podziękowania za udostępnienie bloga w postaci części dochodów z postu.

To jest moje świadome działanie. Z mojego (i nie tylko) doświadczenia wynika, że większość osób tworzących teksty na Steem nie ma zielonego pojęcia jak działa podział STEEM/SP/SBD z postu oraz jak działa mechanizm beneficjentów (to też nie jest oczywiste z której części "wypłaty" jest pobierany ustawiony procent). Steem nie bez powodu usunął te opcje ze swojego frontendu. To nie jest proste dla typowego bloggera. Steempeak jest dobrym frontendem dla zaawansowanych użytkowników Steem, Engrave (i dBlog) próbuje wypośrodkować funkcjonalność i prostotę, gdyż celuje do ludzi, którzy nie wiedzą czym jest i jak dokładnie działa Steem. A dzięki temu jak jest zrobiony, nawet nie muszą do końca tego wiedzieć, żeby blogować tak jak wszędzie indziej.

Rozważam jednak opcję "zaawansowanych ustawień", które by włączyły takie rzeczy jak właśnie beneficjentów itp. Ponadto, jeśli dokładnie o to chodzi, to opcja współpracy i wspólnego blogowania będzie rozwijana m.in o bezpieczne współdzielenie konta (z moderacją wpisów przed publikacją) i wybór konta na które mają trafiać tokeny.

Edytor całkiem funkcjonalny, choć ma parę mankamentów. Nie jestem pewien, czy jest on autorstwa @nicniezgrublem, wydaje mi się, że gdzieś pisał, że używa gotowego modułu.

Edytor to gotowy komponent, dlatego też na niektóre rzeczy aktualnie nie jestem w stanie nic poradzić. Przeglądarkowe sprawdzanie pisowni nie działa, a wbudowany jest tylko język angielski i nie ma za bardzo możliwości jego zmiany. Postaram się coś na to zaradzić, bo sam doskonale rozumiem, że jest to potrzebna funkcjonalność.

Idealnie byłoby gdyby pozbyć się tej dolegliwości ze skrótem i żeby na podglądzie dało się ustawić kursor w miejscu, które chcemy edytować.

Opcja podglądu jest tylko do odczytu, ale obok masz ikonkę do trybu side by side i tam możesz mieć jednocześnie podgląd i edycję.

Pozostaje mi liczyć na zawziętość @nicniezgrublem i stawianie kolejnych kroków milowych.

Pracuję dzielnie i ciagle wprowadzam zmiany.

Dzięki jeszcze raz za rzeczowe uwagi! Teraz będzie tylko lepiej :)

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRAIL" o łącznej mocy ~0.17$. Zasady otrzymywania głosu z traila @sp-group-up znajdziesz w ostatnim raporcie tygodniowym z działalności @sp-group, w zakładce PROJEKTY.

@michalx2008x

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD

Dla przykładu mogę napisać z @zimnaherbata post na bloga, ale z konta @herbacianymag, nie mogę sterować jego widocznością.

Większość przycisków jest ukryta dla postów innych niż twoje, ale może faktycznie właściciel bloga powinien być w stanie ukryć / pokazać wpis na blogu w dowolnej chwili.

[...] dopisało mi prowizję. Widać nie do końca jest ona przypisana do bloga.

Zwolnienie z prowizji jest przypisane do konta, nie do bloga.