မိန္​းမ႐ိုင္​းႀကီး သုဘဒၵါ...

in #esteem-awesome6 years ago

နားလည္​မႈလြဲမွားျခင္​းရဲ႕ ဆုလဒ္​​ေတြ​ေၾကာင္​့
က်မဟာ မိန္​းမ႐ိုင္​းႀကီး သုဘဒၵါျဖစ္​ခဲ့ရတာပါ
မင္​းဆဒၵန္​ရယ္​.....

႐ွင္​့အစြယ္​ကို နားေဋာင္းပန္​ဆင္​လိုတယ္​လို႔ ​
ေသာႏုတၳဳိရ္​ကို က်မမွာၾကားလိုက္​တယ္​ဆို​ေပမယ္​့....

အစြယ္​ကို အာ​ေခါင္​ရင္​းက ျဖတ္​ခဲ့ရမယ္​လို႔
က်မမမွာခဲ့မိဘူး...အမိန္​႔လည္​းမ​ေပးခဲ့ပါဘူး....

နား​ေဋာင္​းလုပ္​ဝတ္​လို႔ရမယ္​့
႐ွင္​့ရဲ႕အစြယ္​အဖ်ား​ေလး​ေလာက္​ပဲ
က်မကလိုခ်င္​ခဲ့မိတာပါ...

႐ွင္​အနားမွာ ႐ွိ​ေနမ​ေပးရင္​​ေတာင္​
႐ွင္​့ရဲ႕အ​ေသြးအသား​ေလးတစ္​ခု က်မအနားမွာ
အ​ေဖာ္​ျပဳ​ေနရံုနဲ႔ က်မႏွလံုးသားကို ႏွစ္​သိမ္​့ခ်င္​လို႔ပါ....

႐ွင္​သာ က်မကိုတကယ္​ခ်စ္​ရင္​ နား​ေဋာင္​းတစ္​ဆင္​စာ
အစြယ္​အဖ်ား​ေလး​ေတာ့
႐ွင္​က်မကို ​ေပးႏိုင္​မွာပဲမဟုတ္​လား....

ခု​ေတာ့....
မုဆိုး​ေလ်ွာက္​တင္​သမ်ွကို မစဥ္​းစားမဆင္​ျခင္​ပဲ
႐ွင္​က အာ​ေခါင္​ရင္​းကိုလႊနဲ႔ထိုး ဆိုးရြားတဲ့​ေဝဒနာကိုအံတုလို႔ မိန္​းမဆိုးအမုန္​း ဒီဘဝဒီမ်ွနဲ႔ တံုး​ေစ​ေတာ့ဆိုၿပီး လက္​လြတ္​စပယ္​ က်မ​ေၾကာင္​့ ႐ွင္​​ေသပြဲဝင္​ရတယ္​တဲ့​ေလ...

က်မက မွားခဲ့တယ္​ဆို​ေပမယ္​့...
႐ွင္​က မိုက္​ခဲ့တယ္​ မင္း​ဆဒၵန္​....

နား​ေဋာင္​းတစ္​ဆင္​စာ ပမာဏဟာ
အာ​ေခါင္​ရင္​းက​​ေနျဖတ္​ခ်မွ ရမွာမို႔လို႔လား...