chyr

in #esteem6 years ago

t image"Mənim amcam uzun əcnəbi ...
Niyə bilmirəm niyə ... "

"Hmm ... nə edəcəyəm"

"... Mən artıq bilmirəm,
Məndən soruşma "

"Gates ..."

O, ona üstünlük verəcəkdir
Əgər edə bilmərəm
Mən çox səbir edirəm

"Üç-dörd minə yaxın"

"Bo ..."

Tezliklə, "üç min üç min shekel gümüş"

"Üç min dollar dedim, çünki bilmirdim və soruşdum"

"Sophie"

Dolu şəklində nə deməkdir ...
Hətta bir dollarla prezidentin imicinin nə olduğunu bilirsiniz

Mən "müalicə" edə bilməzəm

"İki min"

"Xeyr ... Masanın üzərindəki həbsxana"

"မ့ ် ဘာမှလဲ"

Üzüm çox sərt
Bəli, bir günah olub olmadığını soruşmaq
Ton Ton ödəməlidir

"Belə ki, niyə mənim ulduzum?"

"Ba daha az kabel tapası Ba Ba
Biz dəyişdirməliyik ... və sonra Jim Wine "

"Saxla etməyin"

"Amca, bu dəfə sınanmaq üçün nə olduğunu bildiyin müddətcə ...
O, mənim müəllimimdir "

"..."

Bəzi kiçik üz söyləyin və bağlamaq və getmək ...
Belə mürəkkəbdir ki, bu da puldan yarana bilər
Əslində heç bir şey yoxdur
Sizdən telefon nömrəsini daxil etmədən istənirlər

"Üç minə qədər mağaza saxlamayın ..."

"အေးပါကွာ ..."

Acı gözündən pul yığıram
Əl sıxışmaq ...
PO Box'ta onu titrəyən şey

"Mənim varımdır ..."

"Daha sürətli bağlayın ..."

"İndi bir adam tez sürətlənir, mən istəyirəm ...
Mən istərdim ki ... "

"... telefonum soyuq idi"

"Yataq otağı Maki (set) ... gerem ...
တင်းတယ် görüş ... "

"Bu sayt"

"Amca, düşünmədiyiniz müddətcə, cəhd etməniz lazım ...
O gedəcək "

"..."

Çiyin, mən artıq asılıyam ...
müşahidə edilmişdir

"İçdiyiniz zaman məndə var"

"Anna yox ..."

"Bu veb səhifəni saxlamaq üçün çalışır olan ilk şey
Əsl həqiqət dadı ... Nə edəcəyimi söylə "

"İnhibə"

"Tate"

"Mən"

"Mən yalnız ... Bastard idi
Qaçmağa qaçdım ... "

"... heç bir şey yoxdur ... indi edim"

"Qardaşımın cəsədini alıram ...
Çoxdan ... "

Dark arzu ...
Ev qiymətlərinin yüksəlməsində dörd köhnə qızdan mənim analiz
Qaçmağa başlayın ... Perdebye tərəfindən hazırlanmışdır
Geri qaçdım ...

Geri və ya adıma baxmalıyam

Baxın!
#nnnt Nyein Maung

Sort:  
UpvoteBank
Your upvote bank
__2.jpgThis post have been upvoted by the @UpvoteBank service. Want to know more and receive "free" upvotes click here

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-06-10T06:22:12
Account Level: 1
Total XP: 305.50/200.00
Total Photos: 47
Total comments: 0
Total contest wins: 0
And have also received a 0.40 percent upvote.

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank