Geceleri Uyumamıza Engel Olan Şeyler

in #esteem6 years ago

Hayatı geçiştiriyorum. düşündüğüm kadar iyi yurekli ve ilkeli olmadigimi fark ediyorum. ayrica oldugumde gomulecek olma fikri beni cildirtmanin esigine getiriyor.

Bugunlerde cok fazla yüksekten düşüyormuş hissiyatiyla doluyum. bazen uykuya dalmadan hemen once, bazen isyerinde resmi bir yazi yazarken, bazen biriyle sohbetteyken neredeyse saniyenin milyonda biri kadar bir surede rüyadaymisim gibi hissediyorum. ve o ruyalarda birbirine asla benzemeyen milyon farkli sekilde dusuyorum.

Yüksekten korkarim ben. fobi derecesinde korkarim hem de.

Bazen de bir delikte sıkışmışım gibi geliyor. goruntuleri kafamdan kovamıyorum bazen.

Kimsede cikip neyin var demiyor. sahi, neyim var?
image
Fotoğraf Kaynak: https://www.medikalakademi.com.tr/uykusuzlugun-nedenleri-nelerdir-saglikli-bir-uyku-icin-ne-yapilmali/