Stres mi? Benden uzak olsun! [Cointurk 19. Projesi] derya#0545

in #esteem6 years ago (edited)

Stres; Kısaca ruhsal gerilim.

Evet yabancı olduğunuz bir durum değil bu. Malesef üzülerek söylemek gerek bu gerçeği hepimiz birer birer bu sorunu yaşıyoruz. Aramızda şanslı olanlarda var tabiki. Ben mesela genelde yalnız olduğum için ailemle aramı iyi turup hayata sıkı sıkıya sarılarak gününde yapmam gereken şeyleri zamanında yaparak stres sorunuyla pek karşılaşmıyorum.

image

Okulum, günlük işlerim, aile ilişkileri, arkadaşlarımla olan ilişkilerimi her zaman kontrollu yaparak hayatımda hatalara yer vermemeyi alışkanlık ediniyorum. Stresin kaynağı neyse ondan uzak duruyorum. Öyle de olmak sorunda. Eğer stres altındaysanız hergün, bu ciddi bir sorun demektir. Doktora başvurma gereksinimine bile neden olabilir. İnsanın en iyi doktoru, arkadaşı ve moral kaynağı kendisidir aslında. Elinizden geldiğince kendinizi motive etmeye bakın arkadaşlar. İyi olmak zorundayız, zorundasınız. Stres altında kendinizi ezdirmeyin. Ondan uzak durun, kaçın, kurtulun.

Söyleceklerim bu kadar hepinize keyifli, stressiz günler dilerim arkadaşlar.

image

Ve kuşadası'nın proje ile bir isteği daha oldu. Benim fikrim gelecek projelerle ilgili şu olabilir belki, örneğin herkes son günlerde okuduğu bir kitabın kısa bir özetini yazarak ana fikrini bizlere sunabilir. Belki bu vesileyle bizde o kitabı okuyabiliriz.

Zaman ayırıp okuyanlar olduysa teşekkür ediyorum sizlere. Hoşçakalın.

Fotoğrafların Kaynakları;
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRC86ub9EPuxzMX1o77uWyLaq1dMXyllJOWZFQPhfuiVyIxtLFVLw

http://www.coreklen.com/2009/07/stres.html?m=1