İlk vuruş

in #esteem6 years ago (edited)

d42f5221-6d1c-4631-a62f-a985273e07bd.jpg
Benim ilk yazım bu. Hayat şartları ve birtakım nedenler yüzünden maddi desteklere ihtiyacım var. Ne yazık ki hayalleri gerçek kılabilmek para ile mümkün oluyor. Bu yüzden de aranıza katıldım. Belki hata yapıyorum. Tam anlamış değilim. Ancak ilerleyen süreçlerde daha verimli bir hale geleceğimden emin olabilirsiniz. Belki buradan bana yol gösterenler de çıkacaktır. Böylelikle bir şekilde maddi destek bulacağım. Ben Türkiye’de yaşamaktayım. Ülkenin dışına çıkamadım henüz. Ama burada dünyanın dört bir yanından insan bulunmakta. Eminim çok yararlı içerikler sayesinde verimli bir zaman geçirebileceğiz.

Sanatla ilgili çalışmalar yürüten ve bu alanda eserler veren insanlarla iletişimde olmak istiyorum. Çünkü belki de bizleri bir arada tutacak tek şey sanattır. Ben böyle düşünüyorum. Umarım bu inancım, tüm dünya insanları için geçerli olur ve bunu başarabiliriz.

Sort:  

@korsankalem, congratulations on making your first post! I gave you a $.05 vote!
Please take a moment to read this post regarding commenting and spam. (tl;dr - if you spam, you will be flagged!)