Ayesaypar

in #esteem6 years ago

Serangan itu berkata agak lantang
Tenang hari ini.
Mengenai peraturan dan tidak berkembang.
ခပ်တည်တည်.

Sebelum ini, "" akan mendengar
Sangat marah.
Saya tidak memiliki harta intelek untuk menjual nama itu sahaja.
jualan pendek
Apa yang pencuri juga melobi
Hanya tidak menjejaskan persepsi duit syiling bernilai kecil
Percuma tanpa pengiklanan produk.
အမေစုနဲ့ diri anda dan peluang untuk bertemu
Saya tidak tahu .....
Penggunaan diri sendiri.
Hanya perjalanan.

Seorang rakan menceritakan secubit bermula.
"Saya meminta ....
perisian saya, "perkataan"
Saya suka juga.
Oleh alam semula jadi, sukar untuk bekerja.
Tanpa yang mana yang anda mahu.
Dia juga mula mengambil komitmen kerja mak cik
Dalam karya ini, buah-buahan makcik Pan.
Jadi di atas itu, betapa indahnya. "

Hanya dibuat.
Ya ... saya hanya telah menanam tanaman dituai pada tangan saya dan pisau yang saya tidak pernah hidup saya.
Ia adalah mengapa rama-rama tidak bersih dan keintiman.
Menterbalikkan yang bersinar hidup melalui analisis.
Lebih dari yang lain, mana-mana kaki keping nipis
Dimana air mata membuat lelaki berpeluh
Saya hanya mempunyai makan tengah hari.
Apa yang perlu saya menggeletar.

"Hanya untuk melihat," berkata dakwaan menjadi mangsa tahu
Kekurangan keupayaan untuk makan
kad menuruni bukit biasa pantat sebenar mabuk
Wanita sama Sarong perlindungan daripada buluh.
makanan kini adalah yang digagalkan.

badan-badan besar orang tua
Wanita berusia 27 tahun
kumpulan ini telah memilih untuk bersaing sudut
Orang besar hanya nama.

cuba
Apabila dia mampu untuk menjadikan kehidupan anda
Anda telah melakukan lebih daripada apa yang anda boleh lakukan.
Jika perlu untuk bersedia.
Masa percubaan, halo emas dalam Jesuit.
Bosan.
Tidak perlu, apabila perlu ရူးတူးတူး ပေါတောတော ...
Supaya anda tunggul rendah untuk berfikir.

Menyembunyikan menyembunyikan keyboard tempoh yang sama revolusi hanya bagaimana saya
Heronya ialah bangsa yang besar, saya katakan
Honor momma boleh tidak malu untuk hidup untuk berjuang.
skrin sentuh negara telefon jurang telah menyelamatkan saya tanda-tanda besar.

ကြီးတော့ Master
menjijikkan anugerah besar ....

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by maphyo from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.