LCD ​ေတြမုမု😁😁

in #esteem6 years ago (edited)

image
Credit:photo
က်မ ဝိတ္မက်တာ မဟုတ္ပါဘူး
ဝိတ္မခ်တာပါ

က်မက ပိန္ရင္ မလွဘူးေလ

က်မ ပါးေလးေတြေဖာင္းေနဖို႔က
က်မ ဝေနဖို႔လိုတယ္ေလ

က်မ လက္ကေလးေတြ ေဖာင္းအိဖို႔က
က်မ ဝေနဖို႔လိုတယ္ေလ

က်မ လူေတြၾကားထဲ မွာ ေပၚလြန္ထင္ရွားဖို႔က
က်မ ဝေနဖို႔လိုတယ္ေလ

က်မရဲ႕ အသား အေရလွပဖို႔က
က်မ ဝေနဖို႔လိုတယ္ေလ

က်မ ဘာဝတ္ဝတ္လွေနဖို႔က
က်မ ဝေနဖို႔လိုတယ္ေလ

အခ်စ္စစ္တစ္ခုကို ပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ဖို႔ကလည္း
က်မ ဝေနဖို႔လိုတယ္ေလ

က်မ မိတ္ေဆြေတြနဲ႔ ေတြ႕တဲ့ အခါ

ဟယ္ . . . ဝလို႔ လွလို႔ပါလား လို႔

ေျပာတဲ့ အသံေလးကိုပဲ

က်မ ၾကားခ်င္ပါတယ္

အဲဒါေၾကာင့္

က်မ ဝေနဖို႔လိုပါတယ္

#ရာဟုသမီး

ကိုယ္ေရးတာမြတ္ပု သမ်ားေရးတာ😋
စေနသမီး 😬
မယ္ရင့္😝