Kalar ne lu

in #esteem6 years ago

No ke aha e aʻo ai i ka'ōlelo Pelekane me mākou?

He wahi koʻikoʻi o nā paʻi'ōlelo ma ka'ōlelo no ka mea e hōʻike ana i ka hopena o kahi hana (keʻano'ōlelo). Inā makemake mākou e wehewehe i ka manawa i hanaʻia ai ka hana, pono mākou e hoʻohana i nā'ōlelo hoʻohālike o ka pinepine .But how do you teach this to your students ? E heluhelu i kaʻikeʻana i kā mākou mau papahana kiʻekiʻe a me kāu mau hiʻohiʻona!

He aha nā Adverts o Frequency?

ʻO ka pākuʻi o ke alapine e hōʻike i ka manawa e hana ai kahi hanana.ʻEono mau'ōlelo hoʻohālikelike nui o ka pinepine a mākou e hoʻohana ai i ka'ōlelo Pelekānia: i nā manawa a pau, maʻamau (a maʻamau), pinepine, i kekahi manawa, paʻakikī, aʻaʻole loa.

Peheaʻoe e hoʻokomo a wehewehe paha i kēia mau mea mai kāu mau haumāna?ʻO wai kāu eʻike ai e paio pinepine ana kāu mau haumāna?ʻO kahi ala maikaʻi e wehewehe ai i keʻano o ka pinepine ke hoʻohanaʻiaʻana% e like paha me ke kiʻi ma lalo.

Hoʻololi lākou i ke kiʻekiʻe o ke alapine, e like me kaʻikeʻana i lalo.

Η

Hiki iā mākou ke hoʻohana i ka 'maʻamau'ʻole heʻokoʻa i ka 'rarely', akā,ʻaʻole i maʻalahi i ka'ōlelo Pelekane hou.

Pehea e aʻo ai i nā'ōlelo hoʻohālikelike no ka Frequency

ʻImi iaʻu he mea pono e hōʻike i nā haumāna i ka papa ma luna nei, iʻike lākou i ka wahi maʻamau no nā kūkākūkā o ka pinepine ma waena o ke kumuhana a me ka verbs. Eia kekahi mau hiʻohiʻona'ē aʻe aʻu e hoʻohana nei me lākou:

Hōʻea mauʻo Sara i nā ahiahi o Pōʻono.ʻO ka manawa e hele aiʻo ia ma ke kulana kūlanakauhale. E hele pinepineʻo Ben a me Ema no kaʻaina awakea. I ka wā hoʻomaha, e hele anaʻo Sara i ka mākaʻikaʻi ma Farani.ʻAʻoleʻo James a me Stephen i hele i ka kikiʻoniʻoni. ke kauwela no ka mea makemake lākou e noho ma waho. No ka mea, hana paʻaʻo Marta no ka loaʻaʻana o ka home mai ka hana ma mua o 7

Aia kekahi mau'ōlelo hoʻohālike āu i hoʻohana ai kahi āu e kōkua ai i nā haumāna e hoʻomaopopo i ka manaʻo ma mua o nā mea i luna nei?

I ka loheʻana o nā haumāna i kēia mea, pono mākou e hōʻoia iā lākou ma waho o kēia kaʻina kānāwai -ʻo ka hua'ōlelo 'to be'.With sentences using the verb' to be ',ʻo ke adverb o ke alapine ke hele mai ma hope o ka verb.Penei mea:

He nui nā kānaka ma ke kūlanakauhale nui i ka pō o ka pō o ke awakea. He mea paʻakikī loa ka loaʻaʻana o kahi wahi e pāʻani ai. Akā,ʻaʻole hiki i kā mākou mau hoaaloha i ka manawa kūponoʻole inā ua lōʻihi.

E like me ka mea maʻamau i ka'ōlelo Pelekane, aia kekahi mauʻano likeʻole i kēia kaʻina kānāwai. Iā laʻana, hiki iāʻoe ke hoʻokau i nā'ōlelo hoʻohālikelike 'kekahi manawa' a me ka 'maʻamau' i ka hoʻomakaʻana o kahi hoʻopuka:

I kekahi manawa, hanaʻo ia i kāna hana home me nā hoaaloha. Na lākou nō e aʻo pono i kā lākou iho.

E maʻalahi ka hoʻoikaikaʻana i nā haumāna e hahai i ke kānāwai o ka hoʻokomoʻana i nā'ōlelo hoʻohālikelike o ke alapine ma waena o ke kumuhana a me ka verb.E hoʻomanaʻo e hoʻomaopopo iā lākou i ka hua'ōlelo 'e lilo' heʻano a hoʻokomo i ka adverb ma hope o ia.

Peheaʻoe e hoʻomanaʻo ai i kēia manawa e like me kekahi manawa hiki ke hoʻololi ??

Keʻano nīnau
image
No ke nīnauʻana i ke kūpine, hoʻohana mākou i ka 'Pehea ka manawa ...?' Eia kekahi lā:

Ehia mau manawa e nānā pono aiʻoe i nā kiʻiʻoniʻoni? Ehia manawa e pāʻani aiʻo ia i ka pāʻani?

Akā, hiki ke nīnau i nā nīnau wale nō me kahi alapine o ka pinepineʻana. E like me kēia:

Hiki iāʻoe ke hele pinepine mai iʻaneʻi? E hana mau anaʻo ia i ka wā? ("No ka wāʻole" no nā nīnau)

Nā'ōlelo hoʻohālike o Frequency me nā Modal Verbs a me nā huila kōkua

A laila, pono mākou e hoʻomaopopo i nā haumāna aia kekahi'ōlelo'ōlelo maʻamau i loko o ka hua'ōlelo, hoʻokomo mākou i ka pākuʻi o ke alapine ma hope o ia a ma mua o ka verbs main.Penei mea:

Ponoʻoe e ho'āʻo mau i kou maikaʻi.E hiki iā mākou ke loaʻa i kahi noho ma kā mākou kaʻaina.ʻAʻole loa lākou e hōʻino i nā mea kūʻai.

Hoʻohuiʻia kēia kulekele hoʻokahi no ka hua'ōlelo kōkua -ʻo ke adverb o ke alapine ke hele ma waena o ka'ōwili'ōlelo kōkua a me ka verbe main.Komo hiʻohiʻona:

ʻAʻole au i kipa iā Turkey. Ke lawe mau neiʻo ia i nā mea mai kaʻu papahana. He mea hoʻonāukiuki wale nō.

Peheaʻoe e wehewehe pono ai i kāu mau haumāna?

He aha nā hana āu e makemake ai e hana me nā haumāna i hiki iā lākou ke hana i nā nīnau e pili ana i ka pinepine?

Hoʻomaopopo pinepine au i kaʻu mau haumāna e kākau i kekahi mau nīnau a laila e hele wāwae i ka lumi e hui me ka noi / paneʻana i kekahi i kekahi - eia kekahi mau hiʻohiʻona:

He aha kāu hana maʻamau i nā pō o ka Pōpule? Peheaʻoe eʻike ai i kou hoaaloha maikaʻi? E hele pinepineʻoe i ka hale kiʻiʻoniʻoni? Peheaʻoe e pāʻani ai iʻole e hele i ka hale kaʻa? hele pinepineʻoe e moe? Ehia mau manawa eʻai aiʻoe i kahi haleʻaina? He manawa hope pahaʻoe no ka hana a kula paha?

Eʻike kākou i kāu hana maʻamau a me ka mea e pono aiʻoe! Eʻoluʻolu e hoʻokaʻaʻike i kāu'ōlelo a me nāʻike ma ka māhele helu ma lalo nei!

Sort:  
UpvoteBank
Your upvote bank
__2.jpgThis post have been upvoted by the @UpvoteBank service. Want to know more and receive "free" upvotes click here

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 5.15 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.03
Server time: 07:52:25
Account Level: 0
Total XP: 76.80/100.00
Total Photos: 15
Total comments: 0
Total contest wins: 0
When you reach level 1 you will start receiving up to two daily upvotes

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank