Memberi untung sangat pasif

in #esteem6 years ago

image
Już. Nie trzeba zaciskać. Później zostałem aresztowany i nie mogłem wrócić do domu. Czy masz serce? "Mówię cicho.

Potem zamilkliśmy. Pozwoliłem Rani zakończyć płacz i uspokoić się, aby wrócić do rozmowy.

"Mas naprawdę mnie nie obchodzi. Nie potrafię docenić kobiet "- powtórzył.

"Dbam o ciebie. Czy nie obiecaliśmy, że będziemy jak zwykle przyjaciółmi? - zapytałem.

Szczerze mówiąc, jestem trochę przytłoczony Rani. Jest zbyt mądry jak na kobietę. Również zbyt piękne dla mnie.

"Tak. Ale tego nie chcę. Nie tylko przyjaciele. Czy Mas też nie obiecał, że kiedyś mnie poprosi? Czy nadal pamiętasz? ", Powiedziała później Rani.

Przerwałem.

"Powiedziałem, że nie chcę umawiać się na randki. Nigdy nie powiedziałem woo. Co powiem, jeśli jesteśmy w meczu. Ale sprawa bratniej duszy to Bóg "- powtórzyłem.

"Ale Mas, nie ma walki, jeśli nie walczył. Kiedy Mas wraca do Aceha, tym cieńsze są nasze oczekiwania. Tego żałuję. Mas nie chciał walczyć, by zrobić ze mnie partnera "- powiedziała Rani.

"Mas nie ma takich samych oczekiwań co ja. Mas nie dba o mnie - powtórzyła Rani.

"Kocham cię. Jestem uczciwy. Ale moja miłość do ciebie nie może zastąpić mojej miłości do Aceha. Mój skolonizowany obszar. Nie chcę z tobą dyskutować. Po prostu chcę wrócić do domu w spokoju ", powtarzam w nieco wysokim tonie.

"Cokolwiek powiesz. Zostaję w domu. Chcę, abyś jak zwykle żył swoim życiem. Modlę się, abyś wkrótce znalazł dobrego partnera "- powiedziałem później.

To pytanie sprawiło, że Rani znów płakała. Stał się histeryczny.

"Czy to dlatego, że jestem jawajczykiem, więc Mas nie dba o mnie? Czym jest nienawiść Masowa dla Jawajczyków? Jaka jest nasza wina? ", Powiedziała Rani, płacząc.

"Nigdy nie prosiłem o narodziny Jawajczyków, Mas. Nigdy nie spodziewałem się, że urodzę się w Yogyi "- powtórzył. [Ciąg dalszy]

Ta seryjna historia działa przez Musa AM

Przeczytaj także:

[Cerbung] The Combatant (64)

Najnowsze wiadomości
... Iran zobowiązuje się do utrzymania traktatu jądrowego w 2015 r
14.05.2018
... Ceny mięsa mięsnego w Abdya Rp 180.000 / Kg
14.05.2018
... Barcelona zgodzi się kupić Griezmann 100 milionów funtów
14.05.2018
... Prabo