vjts

in #esteem6 years ago

e image"Xhaxhai im është i gjatë ...
Pse nuk e dini pse ... "

"Ata ... çfarë duhet të bëj?"

"... Unë nuk e di më,
Mos më pyesni "

"Gates ..."

Ai do të kishte sukses
Nuk mund ta bëj këtë
Unë jam shumë i duruar

"Pothuajse tre deri në katër mijë"

"Bo ..."

Së shpejti, "Tre mijë e tre mijë sikla para"

"Thashë tre mijë dollarë sepse nuk e njihja dhe e pyeta"

"Sophie"

Çfarë do të thotë kjo në një mënyrë të plotë ...
Ti e di edhe se çfarë imazhi i presidentit është kundër dollarit

Nuk mund ta "shëroj" atë

"Dy mijë"

"Jo ... Burgu në tryezë"

"မ့ ် ဘာမှလဲ"

Rrushi është shumë i vështirë
Po, pyetni nëse ky është një mëkat
Ton ton

"Pse është ky astral?"

Ba Ba me disa çezmat kabllore
Ne duhet të ndryshojmë ... Pra Jim Yin "

"Non-ruajtja"

"Davidi, këtë herë për sa kohë që ti e di se çfarë të kontrollosh ...
Është një mësues "

"..."

Thuaj disa fytyra më të vogla dhe mbyllni dhe shkoni ...
Është kaq e komplikuar që mund të vijë nga paratë
Në të vërtetë nuk ka asgjë
Do t'ju kërkohet të shkruani numrin tuaj të telefonit

"Mos ruani deri në tre mijë ..."

"အေးပါကွာ ..."

Mblidhni para në sytë tuaj të dhimbshëm
Mbajtësit e dorës ...
Ajo u drodh në kutinë postare

"Kjo është prania ime ..."

"Lidhu me shpejt ..."

"Tani dikush po përshpejton shpejt, dua ...
Isha ... "

"... telefoni im ishte i ftohtë"

"Gjumi Maki (Set) ... gerem ...
САРсАДсњируксорсассор ""

"Kjo faqe"

"David, nuk mendon aq kohë sa përpiqesh të provosh ...
Do të shkojë "

"..."

Supë, unë tani jam i uritur ...
Janë vërejtur

"Kam kohë për të pirë"

"Jo Anna ..."

"Së pari përpiquni të mbani këtë faqe
E vërteta e vërtetë e shijes ... Më trego se çfarë të bëj "

"Parandalimi"

"Tate"

"I"

"Ju vetëm ... bastard
Unë u zhvillua për të shpëtuar ... "

"... asgjë ... unë bëra tani"

"Kam marrë trupin e vëllait tim ...
Afatgjatë ... "

Dëshira e Apple ...
Analiza ime e katër vajzave të vjetra rritet në çmimet e shtëpive
Për të filluar ... Luaj Perdebee
U ktheva prapa ...

Ju duhet të shikoni prapa ose të hapni në të

Shikoni!
#nnnt Nyein Fromong

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-06-10T06:29:57
Account Level: 1
Total XP: 175.50/200.00
Total Photos: 27
Total comments: 0
Total contest wins: 0
And have also received a 0.40 percent upvote.

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank