O Bałkańskim Tripie rozmyślania

in #europa5 years ago (edited)

Hello, kope lat ;)

 W tym roku zrobiłam z rodziną objazdówkę przez takie kraje jak Słowacja, Węgry, Serbia, Macedonia, Albania, Czarnogóra, Bośnia, Chorwacja i zastanawiam się od jakiegoś czasu czy gdzieś to opisać, podzielić się wrażeniami i pokazać co zobaczyliśmy - może komuś się przyda. Osobiście uwielbiam czytać, słychać i oglądać podróże innych.  Uwielbiam planować, obliczać, rezerwować, robić notatki, mapki itp. itd.  W tym roku był z nami dron i nowy samochód, bo starym strach było wyruszać w taką podróż.

A i pytanko mam. Poleci mi ktoś fajny i prosty bezpłatny program do robienia filmów ze zdjęć i filmików?

Sort:  

Hej. Luknij te kanały



Pewnie zależy na jakie cele potrzebujesz. Jak czesto montujesz video, gdzie udostepniasz swoje nagrania. Pamietaj o muzyce. Tez sa darmowe do pobierania i strony z subskrycjami. Napisz cos wiecej to doradzimy.

Hej, Dzięki za linki. Przyznaję, że czytałam sporo na temat różnych programów, były pierwsze próby robienia filmików, ale jakoś żaden nie przypadł mi do gustu. Podoba mi się płatny Movavi Video Editor - może dlatego, że jest po polsku i tam filmiki wychodzą mi zdecydowanie najlepiej. Z tych polecanych tutaj najbardziej spodobał mi się DaVinci Resolve - chyba spróbuję. Odpowiadając na Twoje pytania, nie montuję, mam dopiero zamiar zacząć. Kiedyś montowałam, ale takie proste, w formie prezentacji, bardziej zdjęć niż filmików, z przejściami, tekstami, podkładem muzycznym do własnych celów - pamiątki z wakacji, prezentacja na własne wesele itp.

Cześć, jestem kuratorem tagu #pl-travelfeed, skromnej polskiej odnogi większego projektu travelfeed.io. Zapraszam Cię do dzielenia się swoimi wrażeniami z podróży po Bałkanach na tagu #pl-travelfeed. Co tydzień organizujemy również konkurs na najlepszy post "podróżniczy". Więcej informacji znajdziesz w ostatnim poście, gdzie znajdziesz również wszystkie posty z ubiegłego tygodnia, zerknij o czym i jak ludzie piszą.

@baro89 i @jozef230 czy możecie pomóc odnośnie darmowych programów do obróbki wideo i zdjęć?

cześć, dzięki za zaproszenie, chętnie zajrzę w wolnej chwili. Fajny pomysł z tym konkursem ;)

Congratulations @rybka! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 10 posts. Your next target is to reach 20 posts.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest⁴ - Meet the Steemians Contest
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!