A new adventure

in #exxp3 months ago (edited)


De nederlandse versie staat hieronder

Hello!

Today I received the keys for this wonderful room. Starting of today, February 16th I will hold space in here and I welcome you for an experience led by me.

I would like to share a bit about myself and The Art of Cellular Transformation. My name is Timothy Lee Cress, living in the Netherlands, currently I am 40 years old and a few years ago I decided to change my life. But I didn´t know how, till 2022 came around.

From the beginning of 2022 till last year November I was part of Una4All. With a small team and very intimated contact we challenged ourselves to personal growth and development. To me its was a major wake-up call for everything I forgot. What was energetic work? How does the spirit realm work? Remote viewing, remembering different healing techniques and how do I embody all this knowledge? It was a fast track in remembering experiences, seen the unseen, feel what needed to be felt. From buildings, churches, playgrounds, engaging with entities to experiencing take-overs. A lot of things happened in my 'first' year with this, sometimes brutal experience. In my life I have experienced a few major changes, but this was next level.

2023 was a year to start embodying all I learned in the previous year. A year of many more changes, a few times hitting rock bottom and many ego deaths. All to remember who I am today, all was needed to embody who I am. All for the big step today!

As of today I can practice my new passion. Till a new passion or a new route comes up.

In the past two years I discovered my skills and fine tuned my method. But still learning every day, and integrating what comes to my experience.

The Art of Cellular Transformation.

Every cell in our body stores a form of memory. This can be from the moment we are born, our passed and future lives or even from a different dimension. Everything is collected and stored in our cellular body.

In 2022 I started a training at Lightwave trainingen, to remember how to vitalize the aura and the chakra's. This is my foundation. It's my tool to clean the energy around you, before I go deeper to the cellular level. It's like when a surgeon want to make a cut, but before there has to be some form of disinfection.

When you book the first session. The "who are you and how does your body work?" session, as I like to call it. This session is about knowing each other, to form a bond and create a safe space. Step by step we are transforming the memories. Layer by layer.

Besides vitalizing your aura and chakra's, body work is important as well. With touching the body we gain access those cell memories. When you are here and laying on the table. I am able to see your nerve system, the meridians and energetic pressure points (chakra's, vertebra, organs and so on). By connecting a few points, your nerve system get triggered and a stored memory comes up. At this point you have the ability to transform that memory. If I notice a block or you need some guidance, I will travel with you and guide you to release the blockage, so you can transform it your own way.

Booking a remote session is an alternative option. Basically its the same without physical contact.

If you are interested for a session. Go to motivationmonk.nl and book a session or mail me for additional information and if needed we can schedule a free-of-charge video-call.

If you are on medication like neuroblockers or are sensitive for psychosis, read more in the disclaimer.
I can't guide you in that part or your journey.

Thank you so much and I welcome you on my new journey!

Timothy aka The Motivation Monk


Nederlands.

Hoi!

Vandaag heb ik de sleutels ontvangen van deze prachtige ruimte. Vanaf vandaag, 16 februari, heb ik hier een ruimte en heet ik je welkom voor een ervaring bij Motivation Monk.

Graag deel ik wat over mij en mijn methode, The Art of Cellular Transformation. Mijn naam is Timothy Lee Cress, ik ben 40 jaar oud en een paar jaar geleden besloot ik mijn leven te veranderen. Ik wist alleen niet hoe, totdat 2022 voorbij kwam.

Van begin 2022 tot vorig jaar november maakte ik deel uit van Una4All. Met een klein team en zeer intiem contact daagden we onszelf uit tot persoonlijke groei en ontwikkeling. Voor mij was het jaar 2022 een grote wake-up call voor alles wat ik vergeten was. Wat was energetisch werk? Hoe werken spirits? Remote viewing, het herinneren van verschillende healing technieken. En hoe belichaam ik al deze kennis? Het was een snelle weg in het herinneren van ervaringen, het ongeziene zien en voelen wat gevoeld moest worden. Van gebouwen, kerken, bijeenkomst ruimtes, omgaan met entiteiten tot aan overnames. Er gebeurde veel in mijn 'eerste' jaar met deze, soms brute ervaring. Het was niet de eerste keer dat ik zo'n extreme ervaring had. In mijn leven heb ik er al een aantal meegemaakt, maar dit was echt next level.

2023 was een jaar om te beginnen met het belichamen van alles wat ik dat jaar ervoor had geleerd. Een jaar van veel veranderingen, het dieptepunt werd een aantal keren bereikt en veel "ego-deaths". Alles om me te herinneren wie ik vandaag ben, alles wat nodig was om te belichamen wie ik ben. Allemaal om een nieuwe richting te bepalen.

Vanaf vandaag kan ik een tijdje mijn nieuwe passie uitvoeren. Totdat een nieuwe passie, een nieuwe route op mijn pad komt.

In de afgelopen twee jaar heb ik mijn vaardigheden her-ontdekt en kunnen uitwerken hoe ik mijn methode wil beoefenen. Elke dag ervaar ik wat nieuws en kan ik integreren in mijn zijn, wat ten goede komt aan het werk wat ik doe.

The Art of Cellular Transformation.

Elke cel in ons lichaam slaat een herinnering op. Dit kan zijn vanaf het moment dat we geboren worden, onze vorige en toekomstige levens of zelfs vanuit een andere dimensie. Alles wordt verzameld in ons cellulaire lichaam.

In 2022 ben ik begonnen met een opleiding bij Lightwave trainingen, om te herinneren hoe je je aura en de chakra's vitaliseert. Dit is mijn basis. Het is mijn gereedschap om de energie om je heen schoon te maken, voordat ik dieper naar het cellulaire niveau ga. Het is net als een chirurg die een snee wil maken, en eerst gaat desinfecteren.

Wanneer je de eerste sessie bij mij boekt. De "wie ben je en hoe werkt je lichaam?" sessie, zoals ik het noem. Deze sessie is bedoeld om elkaar te leren kennen, een band op te bouwen en een veilige ruimte te creëren. Zodat we stap voor stap, laag voor laag steeds op een diepere laag kunnen transformeren.

Naast het vitaliseren van je aura en chakra's, is lichaamswerk ook belangrijk. Dit om toegang te krijgen tot die celherinneringen. Als je hier op de tafel ligt, kan ik je zenuwstelsel zien, de meridianen en energetische drukpunten (chakra's, wervels, organen enzovoort). Door een paar punten met elkaar te verbinden wordt je zenuwstelsel getriggerd en komt een herinnering naar boven. Deze mag je dan transformeren. Soms wil het voorkomen, dat het niet lukt of je stagneert eventjes. Op die momenten reis ik met je mee om je te begeleiden, zodat jij het kan omzetten.

Lukt het je niet om naar de locatie te komen, dan is er ook de mogelijkheid om een remote sessie te boeken. De werkwijze is hetzelfde, alleen zonder fysiek contact.

Heb ik je intresse gewekt en wil je een sessie boeken? Ga dan naar motivatiemonk.nl en klik op een datum of mail me voor meer informatie en als het nodig is kunnen we vrijblijvend een videocall plannen.

Mocht je medicatie zoals neuroblockers gebruiken of gevoelig zijn voor psychoses, zie de disclaimer.
Dan kan ik je helaas niet begeleiden in dit stuk van je reis.

Onwijs bedankt voor het lezen en ik heet je welkom op mijn nieuwe reis!

Timothy aka The Motivation Monk

Posted from my blog on motivationmonk.nl with Exxp : https://www.motivationmonk.nl/a-new-adventure/
Sort:  

Nice bro! Lekker beziggg... Hoe ging je eerste dag? :))