חמשת הסודות שלי איך לבנות ולהגדיל קהילה / קבוצה בפייסבוק

in #facebook6 years ago (edited)

Untitled Design.png

 כולם כבר יודעים שקהילה חזקה זה כוח , ניהול קהילה בפייסבוק הפך כבר למקצוע של ממש , ויש אנשים שזה מה שהם עושים , הם "מנהלי קהילות"


אני אומנם לא מנהל קהילה במקצוע שלי , וגם לא יהיה כזה , אבל למדתי ב 4-5 חודשים האחרונים המון על ניהול קבוצה / קהילה בפייסבוק , מי שלא מכיר אני הפנים מאחורי קבוצת החשדניסטים שרבים שמתעסקים בתחום האונליין כבר מכירים , ויצא לה שם של קבוצה שעוזרת לאחרים להצליח בעסקים אונליין , וזה לא רק שם , זה מה שקורה שם , ולא רק הקרדיט לי כמובן.


אז אני רוצה לחשוף בפוסט / וידאו הבא  את 5 הסודות שלי ( לא ממש סודות פשוט ניסיון שצברתי) שעזר לי מ-0 חברים בלי שאף אחד מכיר אותי בארץ , לגדול לכמעט 3000 חברים שמידי יום נוספים עשרות ביום וזה גדל אקספוננציאלית

1) שם הקבוצה הכולל מילות מפתח + ברנד חזק

מי שלא יודע אני מגיע מתחום הקידום בתחום המובייל של אפליקציות , לכן דבר ראשון שאני מחפש בכל מקום זה איך אני מצליח להיות מדורג גבוה במילות חיפוש באותה פלטפורמה , בוידאו הבא הסברתי בדיוק מה חיפשתי , ולמה החלפתי שמות לקבוצה אחרי , ועל איזה מילות חיפוש אני מנסה להיות מדורג,


2) תגובות בפוסטים של קבוצות אחרות ( לא ספאם אלא תגובות רלבנטיות)


אחד הדברים הבעייתיים בכל עסק ובמיוחד בכל דבר באינטרנט זה ההתחלה , בהתחלה שיש 0 עוקבים ואף אחד לא מכיר , אף אחד גם לא מצטרף , אנשים לא יצטרפו למקום שאף אחד לא נמצא בוא , חייבים תחילה להביא את המשתמשים בראשונים , וזה אפשר לעשות ע"י תגובות רלבנטיות בקבוצות אחרות באותו נושא ( לא דווקא פוסטים) אלא תגובות


3) יצירת תוכן מחוץ לקבוצה


כל קהילה אן קבוצה ניזונה מתוכן בתוך הקבוצה עצמה , אבל אפשר גם להביא חברים מחוץ לקבוצה ובכלל מחוץ לפייסבוק , אני מציע תמיד לכל קהילה שיהיה ערוץ יוטיוב ובלוג ואיך שזה נראה היום אולי כדי להחליף את זה בפרופיל סטימית וערוץ DTube

4) ליצור מעורבות 


קבוצה בלי מעורבות היא קבוצה שהיא מתה , בוידאו הבאתי כמה דוגמאות מימים האחרונים של פוסטים שיוצרים מעורבות ועניין , וגורמים לעוד אנשים לתת דעה , בדרך כלל הנושאים האלה חייבים להיות עם "רגש" כלשהו שיגרום לאנשים להגיב


5) פיתרון לבעיה שקיימת 


פתיחת קבוצה בלי סיבה לא תזכה לשום התייחסות רוב הסיכויים , ואם פותחים קבוצה שאין לה שום ערך מוסף ויש הרבה כמוהה , אז זה בדיוק התוצאה שתהיה עוד קבוצה מיני רבות , אם זה לא מה שאתם מחפשים , כדי מאוד שיהיה לקבוצה ערך מוסף ופיתרון לתחום מסויים שיש בוא בעיה , בודיאו נתתי דוגמא מצויינת מלפני יומיים 

מוזמנים לעקוב ולשאול שאלות ...


 

תודה שהקשבתם.png

Sort:  

[Deleted]

בכיף , הוספתי גם וידאו מיוטיוב :-)
DTube עדיין מאוד בעייתי מבחינת באגים נראה לי
פעם עולה וידאו , ופעם לא עולה

[Deleted]