You are viewing a single comment's thread from:

RE: Галюцинації Ніла

in #films2 months ago

Щоб ти не відчував, що я тебе не дооцінюю ;)

Ти ж знаєш, що я так не думаю Навпаки, навіть лякає з якою серйозністю ти сприймаєш сова сказані в образу "дурня". Хоча, дурням завжди щастить то ж їм треба вірити 🤣🤣🤣🤣

Як тобі образ негра, з першої роботи Ніла (грузчиком)
Сюди ж - вибір мами, яка погоджується сісти на дозу, щоб бути з сином.
Дівчини із енним списком.

Дорожні історії (я упустив те, що це саме "дорожні" історії - це перше яскраве відкриття). Думаю, ти ще повернешся до цього фільму 😉

Sort:  

Негр познайомився з дружиною на день незалежності. Дивлячись салют.
4 липня.

  • імператор ( в котрого за плечима дві гори)
  • 7 - рак - колісниця - сімʼя - пізнання добра та зла - ретроградний рух.

Я чомусь звернула увагу на іншого того що з вовком на кепці.

Той що розказував що "життя школа"?

Так.
Звернула увагу тому, що https://ecency.com/hive-165469/@diodao/polyarna-zirka-polar-star-uaen
Писала схожий за символами текст.
І там був пес ( одомашнений вовк).
Полярна зоря - це вісь Чумацького шляху.
Дорога душ.
( сузірʼя називалося в Україні - віз. І є легенда що це дорога душ)

Я до дурнів добре відношусь. Люблю Олексія Дернева - його жарти.

  • Останнє з чого сміялася.

Сама відношусь до цього типу людей.
Щоб везло не знаю. Але життя. Кліп-Кліп - я блондинка полегшує.

Класний жарт 🤣🤣🤣

Тож дурні бувають розумними і дотепними. 😅

Є дописи які легко народжуються. А тут важко. Хоча зусиль Більше докладаю.
Дивлюся назви міст які називають, переклади імен.
Мені здається це спокуси на які він би підсів якби пішов іншим шляхом...

Цікава думка