Hi everybody

in #firstpost5 years ago

Witam wszystkich bardzo serdecznie, postanowiłem rozpocząć pisanie na temat mojego głównego hobby, czyli piłki nożnej.

Będę umieszczał tutaj swoje zdanie na temat transferów, meczów i różnych podobnych wydarzeń związanych z soccerem.

Mam pytanie do polskiej części społeczności. Pisać po Polsku, czy raczej Polonii jest tutaj za mało?

Sort:  

Cześć. Miło widzieć młode, ambitne osoby. Oczywiście że jest nas sporo jak na Polske. Pisz w naszym języku. Jakbym miał doradzić to fajnie abyś nagrywał na dtube w naszym języku chyba że znasz angielski. Zintegruj się ze steemianami. Ja polecam @dfacademy. Chłopaki również grają w piłke nożną. Może w następnym video pozdrów ich, pokaż jakieś triki lub zapytaj o coś? W razie pomocy służy czat #polish na steemit lub odezwij się do mnie lub kogoś z polish. Kazdy pomoże. Pozdro!

Dzięki spróbuję odezwać się do chłopaków z dfacademy, staram się powoli wrzucać też filmy na dtube :)