En Sevdiğim Tatlılardan Olan Sütlaç Tarifini Öğrendim :D

in #food6 years ago (edited)

Merhabalar Arkadaşlar;
Bugün sizlere farklı bir konudan bahsetmek istiyorum :D Ben şahsen şerbetli tatlılardan daha çok severim sütlaçı. Öğrenci olup sütlaç bulmak ve yemek kolay olmuyor maalesef. Bu sebeple neden kendim yapmıyorum diyip tarifini öğrendim, sizlerle de paylaşmak istiyorum :D En yakın zamanda bende yapacağım ve sonucunu yazarım :D

firin-sutlac-tarifi-375x276.jpg

Malzemeler:

1 kahve fincanı pirinç
1 litre süt
1 Bardak Su
3 yemek kaşığı pirinç unu
1 su bardağı toz şeker

Hazırlanışı:

Pirinçleri bol suyla yıkanacak ve suyu süzülecek.
Pirinçleri tencereye alıp üzerine su eklenecek.(1 su bardağı)
Pirinçler yumuşayana kadar pişirilecek.
Pirinç unu bir miktar sütle ezilip kalan süte eklenecek. Karışım tencereye azar azar ilave edilip karıştırılacak.
Şekeri eklenecek.
Karışım kaseye koyulacak. Kase de içinde su bulunan bir fırın tepsisine dizilecek.
Önceden ısıtılmış 180 derece fırında sütlaçlar üzeri kızarana kadar pişirilecek.

Daha başka bir şey kalmadı sonra da yenilecek :D

47629993-picky-eater-boy-refusing-to-eat-disgusting-food-Stock-Photo.jpg
fotokaynak:123rf.com

Böyle olmaz umarım :D

Sort:  

ahahha çok beğendim tariflerinin devamını beklerimm :D

Senin için devam edeceğim :D