You are viewing a single comment's thread from:

RE: No Bake Lemon Cheesecake📷❤️

in #foodphotography6 years ago (edited)

Αύριο κι όλας θα τα φτιάξω!! Μα ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ φωτογραφίες!! (δεν θα σταματήσω ποτέ να το λέω μου φαίνεται!)

PS: Πόσα λεμόνια χρειάζονται για την κρέμα??

Sort:  

ΤΕΛΕΙΑ!!😊😊Περιμένω λοιπόν να μου πεις τα γευστικά αποτελέσματα!!
Χαχαχα!! Σε ευχαριστώ τόσο πολύ!!😘

PS. Έχεις δίκιο που ρωτάς..Δεν έγραψα γιατί πάει αναλόγως με τις γεύσεις του καθενός! Μπορείς και χωρίς καθόλου χυμό λεμονιού στην κρέμα. Εγώ έβαλα χυμό από ένα λεμόνι.
Και στην σάλτσα λεμονιού (γράφω 6) έβαλα ένα παραπάνω, γιατί μου αρέσουν οι όξινες γεύσεις(στην σάλτσα δοκίμαζα τόσο πολύ, που κατέληξα να μην μου φτάσει για τα δυο ποτηράκια και έτσι έμειναν μόνο με την κρέμα!).
Προτείνω λοιπόν να δοκιμάζεις πριν το τελειοποιήσεις! Ελπίζω να το ευχαριστηθείς, όσο και εγώ!

χαχαχ Οκ τέλεια ευχαριστώ!!! Σε λίγο το ξεκινάω!!:))

Παρακαλώ!!
Εν αναμονή των εντυπώσεων λοιπόν!!😊

Βγήκαν ΤΕΛΕΙΑ, τα φάγαμε όλα και σε λίγο θα φτιάξω καινούργια!! Με κατέστρεψες :PP

Αχ πόσο χαίρομαι που μου το λες!! (όχι που σε κατέστρεψα φυσικα! Χαχαχα)
Ε αυτα τα γλυκά δεν είναι για να μένουν, χαλάνε στο ψυγείο μωρε!!
Με το καλό ή καινούρια σοδεια! Είμαι σίγουρη πως θα έχουν την ίδια επιτυχία και θα είναι το ίδιο καλοφαγωτα!! 😊😚😚

Ναι μωρέ χαλάνε αν δεν τα φας σε 5 ώρες!! χαχαχ Πάω για τρίτη σοδειά. Έχουν τρελάνει κόσμο! :)))

Xχαχαχα!!! Μα στην τρίτη σοδειά καταλαβαίνεις την γεύση σε όλο της το μεγαλείο! Τα προηγούμενα ήταν απλά δοκιμαστικά!
Αυτό θέλουμε, να τρελάνουμε κόσμο!!😊😊😘
Καλό βράδυ!!