איך להרוויח מטבעות דודג' קוין ללא השקעה כספית

in #freedoge6 years ago (edited)
רוצים להרוויח מטבעות דודג' קוין בדרך הקלה ביותר וללא השקעה כספית תרשמו ותקבלו בונוסים אם אתם פעילים http://freedoge.co.in/?r=960898
צפו בסרטון שלי כדי לקבל סקירה מלאה.

Sort:  

נרשמתי :)

תודה חבר

תמיד זמין לשאלות והתייעצויות, תותח אמיתי!

תודה גבר.

שלום ,
אני מכיר אותך מיוטיוב וראיתי שאתה עוסק בקריפטו,
יש לי בעייה, אולי תוכל בבקשה לסייע לי,
התקנתי ארנק דיגיטלי מולטי-דוג'קוין במחשב, העברתי אליו סכום כסף ,ועוד לפני שהספקתי לגבות,הארנק
פשוט לא נפתח,ואין לי גישה לכסף
יש פתרון ,איך לגרום ליישום הזה להיפתח?
זה ארנק שנקרא MULTI DOGECOIN ,ארנק שולחני DESKTOP WALLET ,
לינק לאתר שממנו מורידים את הארנק:
https://dogecoin.com/getting-started/#windows-desktop-os

הארנק לא עבר עדכון לאחרונה -ארנק MULTIDOGE זה הארנק שהורדתי

היי, אני מתנצל על התגובה המאוחרת, אין לי איך לעזור לך מכיוון שאני לא משתמש בארנק הזה , הארנקי
Doge
שלי נמצאים באינטרנט ולא מותקנים במחשב.

nh![2018-01-24_1616.png](

צירוף מקרים , במקרה מצאתי ארנק שלי מ 2015 שקניתי dogecoin
בערך ב - 100$ והבאתי לאחד העובדים שלי למכור באיביי בחתיכות , בעיקר כדי לבנות פידבקים לחשבון באיביי , בדקתי כמה היה שם 600,000 שאז היה שווה 100$ , היום אם הייתי שוכח מזה 4000$ חחח , מטבע שנוצר כסוג של בדיחה ומשום עדיין לא נכחד ויש לו ערך

אכן יש לו ערך והרבה לא מוותרים עליו .