Komedi nedir yaşadığımız her şey komik midir

in #fundamentals7 years ago (edited)

Öncelikle bildiğimiz her şeyi komiktir aslında Çünkü bir anlayışa sahiptir bildiğimiz ve bilmediğimiz bütün şeylerin bütünü komedidir Aslında bakış açısı meselesidir Sen. A noktasından Bakarsın ben B noktasına bakıyorum bugünkü yazımda sizlere bunlardan bahsedeceğim düşünüşüyorum ki örneklerim olacak Nitekim Bu benim 4. Mi 5. Mi ne yazım Umarım beğenerek dinliyorsunuz dur pardon beğenerek okuyorsunuz dur başlayalım artık komedi çoğu herkesin bulaştığı ama Nitekim beceremediği değişik bir şekillerde yaşam koşullarının barındırdığı bir sanattır yani komedi Cem Yılmaz'ın da yaptığı gibi...
komedi çoğu insanın Baş belası da olabilir komiklik yapamayanlar için daha da Neyse onları geride bırakalım.
komiklik insanın içinden geldiği kadar çalışmayla da alakalıdır Çünkü çalıştığın Kadar Varsın bu dünyada çalışmadığın hiçbir şeyden sana soru sormazlar diyemem Çünkü Hayat öyle bir soru sorar ki sen üstünden on binlerce kere tekrar et sende hayat sana hep bilmedik yerden vurur bilmediğin şeyler var bilmediklerini öğren ki seni geliştirirsin deneyimlerin tecrüben özgeçmişim iyi olsun ki bir yerlere gelebileğim benim için komik olabilirsin bir yerlere gelebilirsin tekrar Söyle dinliyorum Ama komiklikten Nitekim bahsettiğim şey mizah anlayışıdır yani yaşamı anlatabilme sanatıdır yaşayabilirsin Ama çoğu insan gibi anlatamasan çoğu insan gibi değil komedyenler gibi anlatamazsan Hiçbir önemi yoktur ya komedi dalında bir şey olmayacaksın olacaksan Bu yüzden dikkate alman gereken tek şey yansıtabilmek yeteneğinin yani konuşabilme yazabilme düşünebilme yeteneğine görebilme bakabilme değil görebilme yeteneği üstün bir şekilde ileride olmasıdır Bu yüzden insan düşünceleriyle vardır ve düşündüklerini de karşısındaki kişiye vurgular sa Bu gerçekten komiklik anlamına gelebilir anlatım biçimi ile alakalı da olabilir ama anlatım biçimi farklı olabilir.örneğin çok komik çok üzgün müdür çok mutlu mudur belli değil Nitekim yaşadığı dönem zarfında her şeyi de yaşamıştır insanlar bütün iyiliklerin kötülükleri mutlulukları komiklikleri Hiç mi espri yapmadınız Tabii ki yaptınız ama Yeri geldi Çok kötü espri yaptınız Yeri geldi çok iyi espri yaptınız bunların hepsini ulaşabilmenin tek yolu azim kararlılık hırs tekrar ve yazmaktır yazmadan hiçbir şey yapmayın size tek tavsiyem budur ilk önce yazın sonra konuşun bu Söylediklerimin hiçbirini yazmadım ama ben artık bu yazıları ötürü Ben de söylediklerimi etkilenerek Ben de yazmayı düşünüyorum artık ve bugünkü yazımı noktalıyorum unutmadan son söyleyeceğim şey aklınızdan geçen her şeyi yazın fark edeceksiniz ki komik şeyler daha ağır basacak farkedeceksiniz ki konuşmanız düzelecek ve anlatma șeklinizde düzelecek görebilme bakabilme yeteneğinizde düzelecek bunları bir düşünün Eğer bu işte ilerlemek istiyorsanız tabi Beğendiyseniz beni takip edebilirsiniz görüşmek dileğiyle bu günlük benden bu kadar Ben Mustafa Öz image