Game of Thrones

in #gameofthrones6 years ago

Game-Of-Thrones-Season-1.jpg
Merhaba arkadaşlar bu post'u game of thrones hakkında yorum ve bilgi alışverişi için açtım.
Çevremdeki çoğu insan game of thrones'u izlemiş olduğundan yapılan baskılar sonucu bende izledim ve 2 hafta gibi bir sürede diziyi bitirdim ve 8.sezonun yolunu gözler oldum.
Şuana kadar izlediğim diziler arasında ilk 3te diyebilirim. Niye? diye sorarsanız eğer ben genellikle bilim-kurgu, suç tarzında film ya da dizileri seviyorum, ama gerçekten de insanın hayal gücünün ne kadar geniş olduğunu ortaya koyan nadir yapımlardan birisi. Ayrıca çok sürükleyici.
Bu tarz bir dizinin bu kadar kısa sürmesi tabii ki bizleri üzdü fakat dizinin yapımcıları 8.sezondan sonra dizinin 5 tane spinoffu olacağı ama bu dizilerde tanıdığımız karakterler yer verilmeyeceği söylendi dizilerin 2020'den önce olmaycağıda söylendi. Şimdilik aklımız 8.sezonda ve Maisie Williams namı diğer Arya Stark'ın yaptığı açıklma da dizinin nisan da başlayacağı yönünde.
IMG-20170831-WA0001.jpg
Evet arkadaşlar bildiğiniz bilgileri karşılıklı olarak paylaşabiliriz. Got hayranları olarak beklemedeyiz herkese iyi günler :)

Sort:  

Güzel bir yazı olmuş arkadaşş

SAĞOL YOLDAŞ