Sort:  

Шкода що не у всіх є почуття гумору. Але ви правильно зауважили, - це природній процес )

😁

Взагалі-то я пожартував щодо пупирчатого малюнку , не людини. Дякую за кліпи, не знав про співачку. Почуття гумору залежить від контексту, тому слова про пропитий інтелект можуть бути смішними в одному місці і зовсім недоречними в іншому. Ще раз перепрошую за невдалий жарт.

Я вибачаюсь, я не бачила конфлікту. Мені звітів не приходило( Мені не зручно, що так сталося (

Немає конфлікту і причин для вибачення. Людина просто висказала свою точку зору. Дуже наполегливо, мабуть тому були якісь особисті причини. Хто-зна... Мабуть тепер буду жартувати тільки там де це цінують.

Готові міняти себе ради незнайомців?

Моя стихія - вода, вона не має сталої форми. А розвиватись завжди готовий.

Я відчуваю вину тому , що пупирку я вислала і конфлікт був на моїй сторінці…

Як каже старе добре НЛП, справа не в дії, а в реакції на дію. Вина - це негативне почуття з точки зору біоенергетики напрямлене проти самої людини. Який сенс в тому щоб завдавати собі шкоди? А кофлікт взагалі це добре - спонукає до розвитку (взаємного).

Ми справді ведемо розмови в формі жарту.
Гумор - врятує світ, якщо не справиться кохання.
А конфліктів і без нас, на жаль, достатньо.