You are viewing a single comment's thread from:

RE: dcity Nedir? Nasıl oynanır?

in #gaming4 years ago

Oyun hakkaten cok zevkli. Sehir olusturmak icin soyle soyleyeyim, ilk 200'e girme amacin varsa, 200 numarali sehirin degeri su an icin 118 bin SIM gozukuyor. Bunun HIVE karsiligi da 600 HIVE. Bu adam bu kadar harcamis midir? Sanmiyorum ama baslangic icin 30-60 kart arasi satin alman gerekebilir. Her bir kart 4 HIVE oldugundan yani 120-240 HIVE arasi bi yatirimla duzgun bir baslangic yapabilirsin.

Daha sonra da ihtiyacina gore HIVE yatirabilirsin. Atiyorum nufusun cok yuksek olur o zaman farkli isci isteyen kartlar alarak bunu dengelemeye calisirsin.

Oyuna devamli yenilikler geliyor. Ben bu yaziyi yazdiktan sonra da yeni seyler cikti. sotenin sehrinin degeri 1500 HIVE'i gecmis durumda. Her gun 1200 SIM + 1.1 HIVE getirisi var. Toplam olarak 7 HIVE uzeri geliri oluyor ve bunun 6'sini dcity uzerinde yeni kartlar alarak harciyorken, 1 tanesini power-up olarak soteye basiyoruz her gun.

Sort:  

Teşekkürler bilgilendirmeler için. Giriş ne şekilde yapılıyor. Çok basit bir giriş kısmı var, şifre falan istemiyor sanırım. İlginç buldum bu kısmı.

keychain ile giris yapiyor, o yuzden farketmemissindir :)

Evet işin ilginç tarafı keychain tecrübem de kısıtlı. Steemde mesela şu günlerde giriş yapıyorum error hatası veriyor. Bi bakayım sorun çıkarsa yazarım buradan.