You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Taste of A Berry Sweet Summer

in #gardening5 years ago

nee, de brammen kwamen uit ergens wij hadden de bakjes toen nodig maar de rest zijn vanuit de tuin
op de opname zijn de bramen nog niet te eten
groen en bitter .. niet te eten
ik hou ook van brammen maar soms zitten er maggots of moth larva in
ze eten ook mijn eten hahaha

Sort:  

#nl In bramen kunnen mot larven zitten...!? 😲 Gadver... Vaak eet ik ze tijdens het lopen. Nu twijfel ik of ik dat wel weer ga doen. 😨

ja! wahahaha
echt waar!
vooral als ze te rijp zijn dus ik halveer ze altijd eerst dan vind je de larva van een mot .. erger kan het ook een maggot .. dat is te vies argggh
dus ik breek ze even in het midden en daarna pas eet ik ze wel
het is niet altijd zo .. sommige zijn wel schoon
maar helaas die - die rijp en echt zoet is daar kan je wel de larvae vinden
geef niks dat kan ook extra proteine zijn toch?
hahahah ^ __ ^

#nl Gadver, ja extra proteine, meelwormen (tenminste die hadden wij van motvlinders) schijnen heel gezond te zijn... Hahaha.

Hm, ik geloof dat ik de bramen de volgende keer ook eerst even controleer voor ik die eet. 😲