Κουραμπιέδες vs Μελομακάρονα

in #greek-trail6 years ago

Κάθε χρόνο το χριστουγεννιάτικο el clasico προκαλεί ρίγη στις καρδιές ( και στα στομάχια) όλων μας... Καταλαβαίνω ότι πολλοί μπορεί να υποστηρίζουν και τους δύο αιωνίους αντιπάλους των χριστουγέννων αλλά πραγματικά, για εμάς του φανατικούς οπαδούς δεν μπορεί να υπάρξει χώρος και για τους δύο στην καρδιά μας...! xD

Memes.jpg

Και εννοείται πώς στην καρδιά μου έχω μόνο χώρο για μελομακάρονα! Το στομάχι μου είναι άλλη ιστορία! Εσάς ποιά η άποψή σας?


For my English speaking friends. Melomakarona and Kourabiedes are the two traditional sweets of Christmas in Greece. Every year thousands and thousands of people consume enormous amounts of these two confectioneries and there are heated battles in every house as to which is the best. Of course I prefer Melomakarona as they have a special place in my heart but my stomach has room for both lol.

Long live Melomakarona and Kourabiedes!

Till next year my frieds! I'll miss you... :(

Sort:  

Ego?....Me kalesane gia mesimeri, arni sti souvla kai ola ta alla oraia pou den vlepo sinithos, epeidi zo monos mou. Otan eitan na figo, eipa antio, eida tous kourabiedes kai aplosa heri na paro ena teleftaio. Etrekse i 'hostess' (what is that in Greek?, my mind has gone blank - I guess the kourabiedes are to blame), kai mou efere peripou 30. Melomakarona I refused.

I am hoping they last me for a week. It was a nice way to start the year.

Hahaha βρήκες θυσαυρό. 30 κουραμπιέδες, Incredible really!
Hostess... χχμμμ οικοδέσποινα ίσως!

Nai - thanks.
:)

if they good , you can send me some

Mα φυσικά μελομακάρονα ! ! Ποιος μπορεί να τους αντισταθεί άλλωστε ! !

Είναι ακαταμάχητα είναι η αλήθεια!

Xaxaxa file ki egw ta melomakarona protimo..kalimera...

Καλημέρα Νίκο! Έκανες την σωστή επιλογή, τα μελομακάρονα δεν θα σε απογοητεύσουν ποτέ χαχαχα!

Περιμένω κέρασμα να τους δοκιμάσω! :P

Νικητής είναι το γουρουνοπουλο.... γιατί πάει και με τα δυο!

Το πήγες σε άλλο επίπεδο τώρα... xD

Καλά αυτό το επίπεδο δε παίζεται! Κι αν είναι και καλοψημένο, όλα τα λεφτά είναι!

Welcome back :) I dont see you much online these days! I tried something similar in Turkey. Sweets are yummy :)

Hey @hanen!

Truth is I've been quite busy lately with work but I'm preparing lots of posts for the new year. I log pretty much everyday but sometimes I work on the background lol
I follow your blog though and I see your adventures! Steem on hanen your content is great :) !

Thank you :) I always check your new posts as well. You are one of the first Steemians I met here :)

Exactly dear! I remember we started together in this platform and now look where we are! Feels great to see how much we have achieved in just a short period of time :)
Well you have achieved a little more than me so now you are also an example for me lol