Crypto update 1

image

Dit is een overzicht van mijn cryptoinkomsten uit tradebots en miningrigs.
Eens in de zoveel tijd zal ik een overzicht maken wat er nu allemaal gebeurd en waar ik nu mee bezig ben.

Index
Nederlands profiel
Greendeliver-sm
Persoonlijk profiel

Ik post hoe je nu het beste met steemit om kan gaan, af en toe een upate over een tradebot maar hoe staat het daar nu mee? hieer gaat deze update nu over. Waarom in het nederlands? Ik woon in nederland en wil meer bekendheid geven aan het steemit platform. Hoe kan je dit nu het beste doen? Juist door er nederlandse posts over te maken. Het wordt vanzelf opgepikt door de zoekengines. Heerlijk zo'n zelfvoorzienend proces.

PT defender


image

Om maar meteen met de deur in huis te vallen hier klopt iets niet. Ik heb hier een winst van -10% in mijn steembag opgelopen toen hij inkocht wanneer steem op zijn hoogst stond.. what happened here? Geen idee Ik ga naar de support van die tradebot om te uitleg vragen hoe dit in hemelsnaam kan. Deze setup hoort een foolproof setup te zijn. Al ben ik wel van de setup van cryptocrow afgeweken. Dus dan maar de bagbuster PT defender in werking gesteld. We zullen zien hoe dit nu verder zal gaan. Profittrailer heeft zich eigen 5 keer in de bag gekocht om zo te trailen en zo winst te behalen.

Defender log

image

In de log zie je ook iets raars, maar dit komt waarschijnlijk omdat er een extra inkoop is gedaan en die heeft de hele batch verkocht met 9% verlies.. hoe is dit mogelijk? Je ziet ook dat pt defender niets heeft verkocht het was ineens weg.

Profittrailer pending overzicht

image

Hier zie je de huidige waarden staan diep in het rood. Deze bags staan dus allemaal in defender maar die doet er niets mee dus ik denk dat er een setting verkeerd staat. Ik wacht het nog even af. Misschiene heeft het te maken met de limieten die ik inheb gesteld Ik heb de dca limiten wat verhoogd dus we zullen zien.

Profittrailer algemeen overzicht

image

Het algemene overzicht. het klinkt nu niets en crypto crow zal denken waar ben jij nu in hemelsnaam mee bezig dat is toch veel te weinig om te handelen? Kijk eens goed. er zit 2 etherium aan waarde in... 2 etherium een vriend van mij is daar een jaar mee bezig geweest om dit bij elkaar te minen met een miningrig. Hij wilde het verkopen toen etherium op 400euro stond ik zei nou hou dit maar joh. Ik zeg wel wanneer je dit kan verkopen. De laatste week is er niets meer gehandeld omdat steem al min tegoeden die ik beschikbaar heb gesteld in een bag heeft gestopt en dacht 'zo jongen gotha!!!! whahahaa..' dus ik heb die bot eff een schop gegeven maar dat hielp niet.

miningrig overzicht

image

Ik heb hier een overzicht van een miningpool. Hier zie je mijn mininginkomsten. 1 ding staat voorop, na diverse vragen over mail en twitter om mijn openstaande tegoeden op de nomnom pool naar mijn account te sturen geef ik hierbij een negatieve beoordeling. Meerdere webservers hebben en geen mininginkomsten uitbetalen. In het nieuwe jaar zal ik in zonnepanelen gaan investeren.

image

Omdat de wallet op bittrex offline is heb ik al een week niets kunnen innen. Ik weet niet waarom dit zo is het is een scheduled maintenance.

Steemmonsters

Ook speel ik steemmonsters momenteel, het is een andere manier om extra bij te verdienen. Tegenwoordig worden er ook wedstrijden gehouden waarmee je steem kan verdienen naast de dagelijkse kaarten die je krijgt na een voltooing van een quest.

vote Greendeliverence for witness

giphy.gif

alldutch discord

1c37at7soj.jpg