STEEMIT TRAINING: #Profielfoto wijzigen

xdq23daupc.png

Welkom op de steemit training, we gaan het nu hebben over het wijzigen van de profielfoto...

Index
Nederlands profiel
Greendeliver-sm
Persoonlijk profiel

Nieuwe steemian

Ik geef regelmatig nietuwe accounts weg om anderen te laten zien wat de steemit community is. Ook om ze een hand te reiken en ze om te dopen als een steemian. We don't comprimise we assimilate!!

Ik laat ze zien wat partiko is laat ze partiko installeren maar het ontbreekt partiko aan een portomonee en het kunnen wijzigen van je profielfoto en andere informatie. Het is wel een mooie app zeker voor beginners.

Oplossing

Hier is de oplossing. Ga naar www.steemit.com en log in met je private posting key die ik heb gestuurd. Dat is die lange zin bestaand uit tekens. Nadat je bent ingelogt kies je jouw foto linksboven (dat grijze rondje als je nog geen foto hebt)

i8d7fbkh41.png

Nadat je dat hebt gekozen krijg je een menu te zien kies hier settings.

3gf2hsqkvo.png

Nu kies je upload an image (zie pijl) en kies een foto.

bgj3hmghtg.png

Nadat je een leuke foto hebt geupload kies je update je moet dan bevestigen met je private active key dat is de andere lange zin met tekens door elkaar.

Nu ben je pas echt compleet. Ik ga niet op eigen houtje foto's uploaden en veranderen dat moet iedereen zelf doen. Mocht ik bij je zijn laat ik waarschijnlijk zien hoe je het moet doen, mocht je naderhand het weer zijn vergeten kan dit document je op weg helpen. Veel plezier in het steemit domein.

vote Greendeliverence for witness

giphy.gif

alldutch discord

1c37at7soj.jpg

Sort:  

Thanks for using eSteem!
Your post has been voted as a part of eSteem encouragement program. Keep up the good work! Install Android, iOS Mobile app or Windows, Mac, Linux Surfer app, if you haven't already!
Learn more: https://esteem.app
Join our discord: https://discord.gg/8eHupPq