You are viewing a single comment's thread from:

RE: You have a letter + 1 difference (Size bir Mektubum var + 1 Farkla)

in #health6 years ago

Gözümü ayırmadan okudum. Sebebi içten anlatımınız ve özellikle söylemek isterim ki Türkçe’nin kurallarına dikkat edişiniz. Harika postunuz ve çok önemli konunuz için teşekkürler.

Sort:  

öneriniz için çok teşekkür ederim. Dediğim gibi onların sesi olmak istedim sadece inşallah başarabilmişimdir

Ciddi söylüyorum bu kadar uzun yazıları okuyunca genellikle fazla yazım hatasıyla karşılaşıyorum. Bu dikkatinize ne söylesem azdır.

hocam çok hızlı bir şekilde yazdım düzenlemeye pek vaktim olmadı. biliyorum yzım hataları olmasaydı daha güzel olurdu fakat benim elimden gelen bu kadar fakat bundan sonraki yazılarımda daha dikkatli olacağım

Tam aksine yazım hatası yok :) bunun için kutluyorum :)

ben yanlış anladım o zaman hocam :)

Hiç önemli değil bugün okuduğum en güzel yazıydı. Bundan sonra daha sıkı takip etmem gerekiyor sizi.

teşekkür ederim. o sizin görüşünüz bilgi verebiliyorsam ne mutlu hocam