You are viewing a single comment's thread from:

RE: The ancient language of ivrit ( עברית ) Genesis #12

in #hebrew6 years ago (edited)

ברכות בעברית כמה ימים בלי יכולת לקרוא, החלים מהניתוח על הכתף ואסרו עלי להשתמש במקלדת ... ובכן, כאן אני הולך מעט. הנושא הוא הביא מהטקסט שלך, אני הציל שני דברים יישארו עבור הלמידה שלי.

  1. חזרה על דברים או מילים, אני חושבת שהקריאה הקדושה נעשתה על ידי מורים או מורים שנוטים לחזור על אותו שיעור מספר פעמים או עם דגשים אחרים.

זה קורה כשאנחנו בקבוצות גדולות. זוהי טכניקה טובה ומאות שנים נתנו את הסיבה לכך כי הרעיון ואת הולך על מה שאתה רוצה להעביר יותר כאשר אתה מחפש הגייה נאותה ללא עיוות של הגירסה אבות הוא הבין.

2.- הדבר השני על הפועל לפי הז'אנר, שלא ידעתי. מעולם לא חשבתי על הצמידה של הפועל לפי ז'אנר שלו בספרדית, תוך שימוש בזמן, אופן, מקום, נסיבות.

, תודה רבה, תודה רבה על זה, היום אני מאוד שמחה ומגיעה ל -1,000 הראשונים שלי.

חיבוק

שלום עד שבת הבאה אם ​​אלוהים רוצה.