אהלן נעים להכיר, נעים להכיר שמי יורם

in #hebrew6 years ago
טקסט שלום לכולם,

שמי יורם וחלקכם כבר נתקל בי בחשבון אחר שלי (@yoram) שמשמש אותי לכתיבה באנגלית (בעיקר בנושאי כושר ובריאות).
החשבון הזה ישמש אותי לכתיבה בעברית והוא הולך להיות הרבה יותר פעיל ויעסוק במגוון גדול יותר של נושאים.
משום שהכתיבה הרבה יותר זורמת לי בעברית.

אני בן 51, בחור סקרן, תזזיתי ואוטודידקט.
אני אוהב ללמוד ולחקור תחומים שונים.
אני בוגר תואר ראשון במדעיי החיים, מאמן כושר, בתקופה מסויימת עסקתי בתכנות מערכות מידע (cobol וnatural adabas למי שמכיר).
עסקתי גם בבניית אתרי תוכן כדוגמת האתר הזה והאתר הזה.
לא פסחתי גם על עיסוק בקידום אתרים בגוגל ואפילו במחיקת תוצאות שליליות מגוגל לאחר שפיתחתי שיטה ייחודית לעשות זאת.
בזמן האחרון התחלתי להתעניין בקריפטו ובעקבות זאת גם בסטימיט.

הבן שלי שאל אותי לא מזמן "בכמה עבודות עבדת בחייך אבא?"
לאחר ספירה של שלושים ומשהו עיסוקים התעייפתי מלספור.

העולם מלא במידע מעניין ואני אוהב לחקור אותו וגם לספר לאחרים על מה שגיליתי.
וזה מה שאני מתכוון לעשות כאן בסטימיט, ועוד לקבל על זה תשלום - מגניב!

על מה אני אכתוב כאן

על הכל!
אם תעקבו אחרי תבינו שיש לי דיעה כמעט בכל נושא :-)
אני אכתוב בנושאי קריפטו, כושר בריאות, ואפילו אכתוב על דברים חדשים שאלמד בסטמיט.
מוזמנים לעקוב, יהיה מעניין.
מרגיש לי קצת כמו "חלוציות" העיסוק כאן בסטימיט וגם בקריפטו, רק שאת הטרקטור והמעדר מחליפים המחשב והאינטרנט.

אני טיפוס חברתי כשמדובר ברשתות און ליין.
במציאות אני יושב לי בחדר הסגור שלי מרבית היום מול מסך המחשב.
הייתי פעיל מאוד בפורומים של תפוז, פורמים של קידום אתרים וגם בפייסבוק.

נעים להכיר ושיהיה לנו בהצלחה

Sort:  

hello @yoramba and welcome to steemit!

this is a great place with a great community .. glad to have you.
@ricmark

thank you

Welcome to Steemit!
Hope you get to enjoy wonderful human company here.