רוחב פס נמוך? איך להשתמש ברוחב פס הנמוך כדי למנוע את הבעיה - avoid the bandwidth limitation problem

in #hebrewguides6 years ago (edited)
היי חברים, לאחרונה ראיתי הרבה משתמשים שנתקלים בבעית הרוחב פס - Bandwidth limit. הבעיה הזאת מוצגת במפורט, וההסבר למה היא נובעת בפוסט מדריך של עמנואל, @kingdavidharp.

בקישור זה.

הבעיה הזאת מכוונת לכולם, אך בעיקר לחדשים - כאלה עם קצת SP. חשבתי שאני יכול לעזור ולהזכיר לכם כמה דרכים שאיתם אתם יכולים למנוע את זה.

כל פעולה שאתה עושה בסטים, משפיעה על הרוחב פס בדרך זו או אחרת.

בדיקה של רוחב פס אפשר לעשות באתר
https://steemd.com/**
רק תחליפו את הכוכביות בשם שלכם בסטימיט, לדוגמה הנה שלי:
https://steemd.com/@atukh09
בצד שמאל של העמוד, יהיה לכם את שמכם, את אחוז ההצבעה, ואת כמות רוחב הפס הנותר לכם.

בעיה זו נגמרת בעיקר לאנשים עם סכום SP קטן מאוד,כאשר יש נתק מוחלט מהמשתמש שלך לבלוקצ'יין באופן זמני.

הנה כמה דברים שאתה יכול להשתמש בהם בינתיים, כל עוד הרוחב פס שלך נמוך:

1 - הימנע מעריכת הפוסט מספר פעמים

אנשים נוטים(לא כולם) לפרסם דברים עם טעויות, עם דברים שגויים או בלי קרדיטים וכו'. לפני שסיימת לכתוב פוסט, לפני שאתה מפרסם אותו קרא אותו פעם פעמיים ואז תפרסם. בפוסטים שלי למשל אני מפרסם, ואחרי שפירסמתי אני מוציא טעויות ואני עורך, ואחרי כל טעות אני מאשר - מוצא עוד טעות עורך ומאשר. כמובן זה יכול להוביל למיעוט הרוחב פס שלך, גם תגובות אותו הדבר, ככל שתערוך יותר פעמים את תגובתך, ככה הרוחב פס שלך יקטן יותר.

2 - נסה לא להצביע יותר מדי ביום אחד

אני שובר את הכלל הזה כל הזמן, אבל אם יש לך מעט מאוד SP וההצבעה שלך כבר לא מביאה ערך לפוסט, אז תמנע את ההצבעה כרגע. תצביע יותר מאוחר שאחוז ההצבעה שלך יגדל וההצבעה שלך תביא ערך לפוסט. - אני נתקל בהרבה אנשים שמצביעים המון בפוסטים, אך ההצבעה שלהם לא שווה כלום - כ0.00$, כך גם הם הורסים את הרוחב פס, וגם את אחוז ההצבעה שלהם.

3 - אל תעקוב אחרי הרבה אנשים בבת אחת

אם אתה משתמש חדש, אל תעקוב אחרי הרבה אנשים בשביל שהם יעקבו אחריך או בשביל לתמוך בהם - כמובן שאתה יכול, אבל קח בחשבון שאם אתה עושה את זה בפעם אחת זה יהרוס לך את הרוחב פס ויקטין אותו. תיהיה סבלני.

4 - לא לקחת תגמולים קטנים מידי

עבר שבוע לאחר סיום הפוסט, או ההצבעה שלך וקיבלת 0.001SP, אני לא ממליץ לך לקחת אותם כי הרי זה גם לוקח לך רוחב פס כמו כל שאר הדברים שאתה עושה בסטים, השאיר את זה כאשר אתה מרוויח עוד קצת ואתה תקבל מזה סכום כלשהו. אולי זה מגרה, כי אתה מקבל תגמול ואתה רוצה לקחת אותו, השאר אותו שם - הוא לא יברח לשום מקום.

5 - אל תשתף את הפוסטים של חבריך בכל רגע

אני רואה הרבה אנשים שמשתפים פוסטים של חבריהם, או פוסטים שהם אוהבים(לא 2-1) אלא בכמות רבה מאוד. זה גם משפיע על הרוחב פס שלכם, וגם מציף לכם את הבלוג. כמובן שאתם יכולים לשתף, אבל אני לא מציע להשתולל עם זה.

6 - אל תוסיפו "חתימה" ענקית לפוסט שלכם

יש לכם אפשרות קצת להקטין את התמונות שעשיתם בפוסט(כמובן בגדר המלצה), עשו זאת, תמונה גדולה מידי כמובן תיקח יותר רוחב פס, אז אם תוכלו להקטין קצת את התמונות בפוסט, עשו זאת ושמרו על חיי רוחב הפס שלכם!

7 - הגב רק כאשר יש לך מה לומר

אני נתקל במלא תגובות ספאם, תגובות של מילה שתיים. יש אנשים(לא כולם) שמגיבים תגובות, אפילו כמה מילים פשוטות מבלי לקרוא את הפוסט, בתקווה לקבל הצבעה. אם אין לכם מה לומר, או לא קראתם והתעניינתם בפוסט, אל תגיבו - זה סתם יקרא תגובת ספאם, וגם יהרוס לכם את רוחב הפס.

8 - Power UP - העברת הסטים, לסטים פאוור

כאשר אתם מקבלים את ההודעה של "עברתם את מגבלת רוחב הפס" אתם צריכים להמתין לטעינה שלו נכון? וגם אם הוא נטען, אז אתם עושים משהו שתיים - ועוד פעם. שוב צריכים להמתין לטעינה, המלצה שלי להשאיר קצת סטים בארנק, וכל פעם שיש לכם הגבלה או קרובים להגבלה, חכו לטעינה קטנה של הרוחב פס, ועשו Power UP!

מקווה שהמלצות אלה יעזרו לכם, ישפרו, ויקדמו אותכם(כמובן ללא מעצורים - שזה הרוחב פס).

Sort:  
תודה על הפוסט.

האם לכל טרנסקאקציה יש עלות זהה ברוחב הפס?

זאת אומרת, עריכת תגובה או פוסט היא בעלת השפעה זהה על רוחב הפס כמו אפוואט?

או שמדובר ברוחב פס אמיתי והעלות לדוגמה של העלאת פוסט עשיר יותר בקילובייט תהיה גדולה יותר מאשר פוסט רזה יותר?

אם כך, איך אני יכול להעריך את העלות של הפעולות השונות על רוחב הפס?

לא, לכל דבר שאתה עושה יש השפעה אחרת על הרוחב פס. כמו שאם אתה כותב פוסט ומפרסם אותו לבין שאתה לוחץ. פולו ועוקב אחרי מישהו.

toda raba (sorry no Hebrew here)

תודה על הפוסט, זה מה זה מורכב אני רואה וקצת חבל לי כי זה מוריד קצת מהספונטניות...יש לך קישור להורדת תוסף לכפתור לבוסטינג?

לא הבנתי את השאלה שלך, קישור כפתור לבוסטינג ?

עכשיו יש עברית - כותב מאייפון... הייתה לי את הבעיה הזאת לכמה שניות ואז נעלמה. זה היה ממש מבאס