עונים על שאלות נפוצות: כמה החשבון שלי באמת שווה

in #hebrewguides6 years ago (edited)

הערך שרשום לי בארנק לא נכון??

אז אני רוצה לדעת את הערך האמיתי שלו, ועכשיו.

הולך להיות פה קצת מתמטיקה אבל אני מבטיח שלא משהו קשה.


ש: אז איך אני יכול לגלות מהו הערך האמיתי של החשבון שלי?

הסיבה העיקרית שבגללה ערך החשבון יכול להיות לא מדויק היא בגלל שמתייחסים לסטים דולר כאילו הוא שווה דולר ולא משתמשים בערך הנוכחי שלו. (כרגע מעל 7$)

נשתמש בזה כדוגמה:

המחיר הנוכחי של steem בזמן כתיבת פוסט זה הוא 6$

המחיר הנוכחי של סטים דולר (בזמן כתיבת פוסט זה) = 7$

אז מה שאנחנו הולכים לעשות זה לחבר את כמות הSP שיש לנו ואת כמות הSTEEM שיש לנו ונכפיל את זה בשער הנוכחי של ה STEEM.

לאחר מכן ניקח את כמות ה SBD שיש לנו ונכפיל אותו בשער הנוכחי של עצמו.

לדוגמה:

 כמות ה SP שיש לכם * השער הנוכחי של הסטים + כמות הסטים שיש לכם * השער הנוכחי של הסטים + כמות ה SBD שיש לכם * השער הנוכחי של ה SBD

המספר שיוצא לכם זה הערך האמיתי של החשבון שלכם.


תודה ל  sykochica@  על הפוסט המקורי!

https://steemit.com/steem-help/@sykochica/answering-common-questions-how-much-is-my-steemit-account-actually-worth 

 

Sort:  

אומנם קצת מתמטיקה אבל בגדול הגיוני
תושה על ההסבר