תפסיקו לעשות את זה, זה רק יהרוס לכם

in #hebrewguides6 years ago

טוב, הפוסט הזה נכתב בגלל משהו שקרה לי לאחרונה בסטימיט וזה התנהגות שאני רואה בכל פוסט בסטימיט.
יצרתי תחרות ממים עם חוקים מאוד מאוד פשוטים שהתגובות שם עיצבנו אותי וגרמו לי באמת לחשוש לעתידם של המשתמשים החדשים בסטימיט.

דוגמאות ל-מה שאסור לכם לעשות:

בתחרות הזו, ביקשתי מאנשים שיכינו מם שקשור לסטימיט, ואולי לזכות בפרסים ( 10 סבד בסה"כ ל3 זוכים ) ובמקום להקשיב לחוקים המאוד פשוטים הללו, אנשים פשוט החליטו להתעלם ולשים ממים לא קשורים בעליל. מה אתם תרוויחו מזה? כלום.

בסה"כ 8 מתוך 38 תגובות היו קשורות לממים על סטימיט, כל השאר היו סתם ממים לא קשורים ואפילו בשפות זרות.
יש אפילו תגובה עם מם שאני בספק שקשור לסטימיט, בשפה זרה, ועוד רושם " אני רוצה SP " -

Screenshot (5).png

משתמשי סטימיט חדשים, קודם כל, ברוכים הבאים. והנה עצה שאתם צריכים לדעת שתחסוך לכם המון זמן וכאב ראש -

להגיב תגובות ספאם לא יתרום לכם בשום דבר, לא ישיג לכם לא עוקבים ולא כסף.

מה אתם יכולים לעשות בשביל להיות מוצלחים יותר ולהיות יותר מוכרים בסטימיט:

תייעלו את הזמן שלכם על ידי כך שתגיבו תגובות עם ערך, תגיבו רק כשיש לכם מה להגיב, תייצרו קשר עם הקהילה, ותחפשו פוסטים בתגיות שאתם יודעים שאתם יכולים לתרום להם מהידע שלכם.

תפסיקו להגיב " Nice post " או " I followed you please follow me" וכדומה.. זה לא יביא לכם עוקבים חדשים, זה רק יגרום לאנשים לתת פלאג לתגובות שלכם ואתם תמצאו את עצמכם עם פחות ממוניטין 25 ואף משתמש לא יתייחס אליכם ברצינות.

לכל אחד בסטימיט יש מה לתרום, אם אתם חושבים שאתם לא מעניינים ואין לכם ידע, אין לכם על מה לכתוב או איפה להגיב, אתם טועים. לכל אחד יש על מה לכתוב ומה להגיב.
זה יכול להיות הדברים שנשמעים לכם הכי טיפשיים שקיימים, כמו משהו שקניתם ואתם רוצים לעדכן ולדבר עליו, סדרת טלוויזיה שאתם רואים/ראיתם. ה-כ-ל! וכמובן, אתם יכולים גם למצוא הרבה פוסטים בנושאים הללו ולהגיב שם, ואתם תקבלו עוקבים חדשים עם תחומי עניין זהים לשלכם.

איפה אתם גרים? סטימיט מאגד בתוכו אנשים מכל העולם, אני בטוח שאנשים יאהבו לשמוע על התרבות ועל החוויות/מה שיש לכם לומר על הארץ שלכם. אני יודע שאני ארצה לראות פוסטים כאלה.

אנחנו קהילה יחסית קטנה כרגע, בואו נשמיע רעש כאילו אנחנו קהילה ענקית, אבל לא בקטע רע - אלא בקטע טוב. תייצרו קשרים עם משתמשי סטימיט מקהילות אחרות, תנו ערך מוסף בפוסטים שלכם וכמובן תגיבו תגובות עם ערך.

Sort:  

אז אני מסתובבת כאן כבר שבוע וקצת, ותוהה לא רק על מקומי האישי בפלטפורמה הזאת אלא גם מה מקומנו כקהילה בכלל וכקהילה ישראלית בפרט. האם מישהו פה נאלץ (בטעות או בכוונה תחילה) להגן על היותו ישראלי?
(הכותבת הינה שמאלנית, תנוחו)

לא יצא לי עוד להתקל פה בכזה דבר, אבל שווה לשאול את הותיקים יותר