תחרות כתיבה עברית #3 - אילון לוי @thelevys

in #hebrewsteem6 years ago (edited)

תחרות כתיבה עברית מס' 3 - האהבה הראשונה שלי היא למשחקי מחשב?

היי ... כאן אילון וזה הסיפור על האהבה הראשונה שלי ... ישנם המון סוגים של אהבה. אהבה לאדם, אהבה לחפץ אך האהבה הראשונה שלי מדברת על האהבה למשחקי מחשב. כן כן, אני אוהב משחקי מחשב!

בערך בגיל 5, אחי הגדול קנה מחשב - וראיתי אותו משחק משחקי מחשב. שם הכל התחיל. תמיד כשהסתכלתי עליו משחק, חלמתי איך אני אשחק בעצמי, איך שאני אעלה רמות, איך שאני אשתפר באותו משחק, ובכל פעם שאחי היה יוצא מן הבית היתי ישר מתיישב על המחשב ומתחיל לשחק. אני חושב שכבר שם פיתחתי סוג של התמכרות מסויימת.

נהגתי לשחק במחשב כל היום לבד, עם חברים זה לא משנה לי, פשוט לשחק. כי אני אוהב את זה. כי זו האהבה הראשונה שלי.
ומאז אני משחק, כיום אני בן 16, ומודה שאני מכור למשחקי מחשב- בעיקר למשחקי FPS אבל בסה"כ זה לא משנה, כי משחק מחשב הוא משחק מחשב.

בערך כמו כל שחקן FPS בעולם הזה, גם לי משחקים מסויימים גרמו עצבים בלתי נשלטים ... למשל כשהורגים אותך בצורה הכי מטומטמת שיש, ואתה חושב לעצמך, בתוך הראש שלך, איך לעזאזל מתתי ככה? ואז אתה צועק, בד"כ אם זה משחק אונליין - אז אתה צועק על חברים, שחקנים בקבוצה שלך והאמת שזה גרם לי תחושה מאוד לא נעימה, ותמיד אומרים לי ההורים "מה אתה צועק תגיד לי?!" ותמיד אני עונה שהם לא מבינים, כי אי אפשר למות ככה, זה מעצבן!!! כל שחקן בעולם יגיד אותו דבר, טוב אז בסך הכל אני מכור, מודה, ואם היו אומרים לי לחזור בזמן ולבחור במשהו אחר, שהוא לא משחקי מחשב, הייתי מסרב, כי זה בעצם מה שעיצב את כל האישיות שלי.

תודה לכל הקוראים, זה הסיפור על האהבה הראשונה שלי :P

pic by pixabay

Sort:  

@thelevys, I gave you an upvote on your post!

If you are interested in claiming free Byteballs ($10+), just for having a Steem account, please visit this post for instructions: https://steemit.com/steem/@berniesanders/do-you-want-some-free-byteballs

היי אני גם יהיה בן 16 עוד איזה חודש. אני עולה ליא. אני לא גיימר אבל נחמד לראות שיש גם בגילי פה בסטימיט. פוסט טוב ובהצלחה בתחרות!

תודה אחי :P
בהצלחה ב יא עומד להיות קשה

Congratulations @thelevys! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard World Cup Contest - The results, the winners and the prizes

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @thelevys! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @thelevys! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!