eti senin kemiği benim

in #hede-io6 years ago

İlk okul yıllarında sıkça Türkçe derslerinde duyduğum bu deyim.12-13 yaşlarında hayatıma etki etti. Aylardan haziran, okul yeni kapanmıştı.Biraz yaramaz bir çocuktum ve hayatı öğrenmem ve paranın kıymetini bilmem için babam beni yanına almıştı.İlk mutfak deneyimim bu şekilde başladı ve babam mutfaktaki usta arkadaşlarına ‘Eti sizin,kemiği benim ‘ demişti.O zaman’dan sonra deyimin ne anlama geldiğini uygulamalı olarak öğrendim.Şükürler olsunki iyi ki böyle bir karar vermiş babam.Şuan bu harika mesleği onun sayesinde severek yapıyorum.

‘Eti sizin,kemiği benim’ akıllanması istenen kişiyi akıllandırılacak kişilere teslim etmek.

Güzel bi anımıda paylaşmış oldum,vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkürler...


HEDE

Posted on HEDE - A place for sharing knowledge in a friendly way

Read this entry or all entries about eti senin kemiği benim.


Sort:  

You got a 9.93% upvote from @dailyupvotes courtesy of @eyupyusuf!

Çok zor; ama güzel bir deneyim olmuştur. İşinde ve yarışmada başarılar dilerim. :)

Yıllar geçse’de unutamayacağım bir deneyim.İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.🙂

Congratulations @ahmetchef! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Babanız çok doğru bir iş yapmış. Bazen evlatlarımıza kıyamayıp onları köreltiriz. Yani merhametten maraz doğar. Eğer küçükten çalışmaya alışmasaydınız, büyüyünce hazıra alışan biri olabilirdiniz.

Doğru söylüyorsunuz.Hayata erken başlamak gerçekten çok güzel.

Yatılı okurken velilerimizin öğretmenlerimize çokça söylediği bir sözdü bu; "eti senin kemiği benim". Hayata erken atılmanın çokça zorluğunu yaşayan biri olarak bazen, çok da acele etmeseymişim diyorum. Çünküleri sayamayacağım kadar çok... Selamlar, Sevgiler...

Evet bazı noktalarda öyle,amma velakin bazı noktalarda tecrübe olarak yaşanmış olarak bir adım önde oluyorsunuz.Buda size tecrübe ve mantıklı hareket etme yeteneği veriyor.Teşekkür ederim ,selamlar.

Congratulations @ahmetchef! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!