You are viewing a single comment's thread from:

RE: hede'de sürekli başlık açılması

in #hede-io6 years ago (edited)

Merhaba, yorumunuz için de ben teşekkür ederim. Eğer hangi başlıklar 10 tane söylerseniz düzeltiriz ancak öyle bir durum olmaması lazım sürekli kontrol ediyoruz elimizden geldiğince. Eğer steemitte görünen başlıklardan bahsediyorsanız onlar yazarların tercihine göre sözlükteki başlıktan farklı yazılıyor. Ekşi sözlüğü okumayı sevmeniz normal çünkü gündemle ilgili yazılıyor, çok fazla geyik var vs. eğlenceli oluyor. hede'nin amacı onun haber kaynağı yerini doldurmak değil, daha çok bilgi veya yorum paylaşımı odaklı yazılar yazılması ve okunması ve bu şekilde ekşiyi tamamlaması. Bu sayede steemit'e de hit kazandırması çünkü sadece hede üzerinde değil, özellikle steemit'den okunması amacımız yoksa normal sözlükten farkı olmazdı, sözlük yok olunca yazılarınız giderdi. Hede bir topluluk projesi olarak yoluna açık kaynak devam edecek. Hobi olarak yazarken kazanmak isteyenler için çalışacak. Topluluk onu yönlendirecek.

Sort:  

Hocam öncelikle yoruma tşk ederim. 10 derken abartma amacıyla dedim ama steemite de dolaşırken mesela birisi hede nedir diye başlık açtigini bir iki gün sonra başka birinin de hede-io hakkında diye başlık açtigini gördüm ve içerik olarak aynı şeylerden bahsetmislerdi şu an hatırlamıyorum ama bı konu daha vardı onda da steemite de 3 başlık gördüm .... Şimdi başlık farklı olduğu için entry mı diye bakmadım ben bu özelliği bilmiyordum zannimca başlık neyse senin gireceğin entry basligi da o olur diye biliyordum eğer değiştirilebilir birşey ise belki aynı başlık altında yazılmıştır o yüzden yanlış yaptıysam özür dilerim. Birde amacim kimseyi kırmak yada eleştirmek değil gelistirmek :)

Eleştirebilirsin sorun yok:) Hem est. ne yanlışı. Blockchain, blog ve sözlüğü birleştirmek ilk kez denenen bir şey olduğu için biz de öğreniyoruz. Dediğin gibi sözlükteki başlık "blockchain" ise bunu insanlar "Blockchain nedir, faydaları nelerdir?" tarzında açabilirler, hede üzerinde bu ayar var.

Hatta örnek steemit: https://steemit.com/hede-io/@coinbaba/blockchain-nedir
Hede üzerinde: https://hede.io/blockchain--58