Online Videolara Altyazı Ekleme: Substital

in #hede-io6 years ago

web tarayıcınız üzerinde, indirmeden izlediğiniz herhangi bir videoya altyazı ekleme olanağı sunan küçük ama etkili bir google chrome uzantısı / eklentisi.

birkaç gün önce catastrophe adında bir ingiliz dizisine başladım ancak izlemeye başladıktan sonra fark ettim ki türkçe altyazısı ilk 2 bölüm haricinde yok ve ayrıca ingilizce altyazılı kaynak da yok. uzun zamandır kullanmadığım torrentten medet umdum fakat sonuç yine hüsran. neyse yılmadım web üzerinden buldum yüksek çözünürlüklü bir kaynak altyazısız da olsa izlemeye başladım fakat dizide oynayan birkaç irlandalı arkadaş (hede: irlanda aksanı) işleri bir hayli zorlaştırıyordu. ben de kısa bir araştırmayla bu eklentiyi buldum ve çok memnun kaldım.

eklentiyi kullanmak da oldukça basit. kurduktan sonra tarayıcınızın sağ üst köşesinde eklentinin küçük bir simgesi beliriyor. yapmanız gereken sadece videoyu izlediğiniz web sayfasındayken o küçük simgeye tıklamak. böylece simge sayfadaki videoları buluyor ve videonun üzerinde aşağıdaki görseldeki gibi bir arama çubuğu beliriyor. arama çubuğunda dizi-sezon-bölüm (ör: catastrophe s03e02) şeklinde arama yaparsanız istediğiniz altyazıyı daha rahat bulursunuz. language kısmı bende düzgün çalışmadı. öyle ki spesifik bir dil seçip aradığımda altyazıyı bulamadı ancak language kısmını "all languages" olarak bırakıp aradığımda istediğim altyazıyı bulabildim. sanırım öyle aramakta fayda var.
substital linki


Posted on Hede.io - Knowledge Sharing Dictionary
Read this entry or all entries about substital.