Sort:  

Dolar satma taktiği işe yarayabilir fakat böyle değil.
Gece 3-4-5-6'da Uzak doğu piyasasında işlem hacmi düşükken, öyle 10 milyar falan değil, daha düşük rakamlara piyasa soğutulabilir.
Evet yine bir miktar alev olacaktır. Ancak bu şekilde olursa, Tokyo-Sidney (gerekirse Rusya) barikatıyla ateşin başka yerlere sıçrayışı azaltılabilir.
Hatta algoritmik karşı-işlem yapan bir bot ile fren yapması bile sağlayabilir belki..

//ki yükselmesi için yapılan taktiğin bunun ters yönlüsü olduğu, saatlik verilerden açıkça görülebilir.

Bunda hem fikiriz, fakat beni en çok rahatsız eden şey, hatta neden rahatsız oldum diyeyim; karşısında özgür demirtaş gibi bir adam var ve ‘asıl sorunu çözmek için ekonomik reform yapılması gerekiyor. Bu çözümler kısa vadeli, bize orta vadeli ve daha derin çözümler gerekli, özgürlük destekçisi olalım ve fen lisesi açalım’
Derken adama ‘sen amerikan hayranısın, burası Türkiye şak satacaksın 10 milyar’ söylemlerini duyunca anlatmak istediğinden uzaklaştık.

Üstadım, bence artık 2 tür var: Homo Sapiens ve Homo Tapiens.
Homo Tapiens'ler de görüntü olarak aynı ama Homo Sapiens gibi gelişmiş düşünemiyor. Sadece belli kalıplar içinde düşünebiliyor.

Bir konu üzerinde konuşurken Error verip başka bir konudan bahsetmeye başlayan tipler görüyorsundur kesin. Ya da "ben dolar kullanmıyorum ki" diyecek kadar Tek adım düşünebilenleri..

Bunlar yeşil ışıkta yola ceviz atıp kırmızı ışıkta alan canlılardan daha fazla konuda düşünebiliyor ancak sadece belli sınırlar içinde. Bu yüzden Homo Tapiens ismiyle, açıkça farklı bir tür olduklarını düşünüyorum :)

Sneaky-Ninja-Throwing-Coin 125px.jpg
Defended (8.43%)
Summoned by @keepcalmandread
Sneaky Ninja supports @youarehope and @tarc with a percentage of all bids.
Everything You Need To Know About Sneaky Ninja


woosh